• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy
    Muffe80 skrev 2010-10-18 08:31:21 följande:
    Åh Sofy, lycka till idag!!!! Spännande!!!
    Taaack Muffe :) Jaa, de ska bli skooj! :D
  • Muffe80

Hoppas på bra siffror, har ni bestämt vad ni gör om ni får dåliga och vad som är dåligt för er?

• Pancakes

Grattis Evsi och välkommen hit!

Godmorgon ni andra! Har inte hunnit läsa ikapp allt men hoppas ni mår bra! Sofy, lycka till idag!

För mig är det bara fem dagar kvar till mitt första UL. Jättenervöst! Har drömt mardrömmar i helgen om det. Mådde illa förra veckan men ingenting alls i helgen. Hoppas det är normalt att det kommer och går.

• sofy
    Muffe80 skrev 2010-10-18 08:33:34 följande:
    Hoppas på bra siffror, har ni bestämt vad ni gör om ni får dåliga och vad som är dåligt för er?
    Nä vi har inte pratat om de alls, då jag inte tror vi får de.. (Hur dumt de än låter..) Men de får vi ta ställning till då isåfall om de blir aktuellt :) Tar inte ut någe i förskott.
  • sofy
    Pancakes skrev 2010-10-18 08:35:47 följande:
    Grattis Evsi och välkommen hit!

Godmorgon ni andra! Har inte hunnit läsa ikapp allt men hoppas ni mår bra! Sofy, lycka till idag!

För mig är det bara fem dagar kvar till mitt första UL. Jättenervöst! Har drömt mardrömmar i helgen om det. Mådde illa förra veckan men ingenting alls i helgen. Hoppas det är normalt att det kommer och går.
    Tro mig.. de ÄR normalt! ;) I början kom de nångång då och då... sen KOM det, buu! Så no worries! UL på fredag då?

Tack!
  • Muffe80

Många UL denna vecka, spännande!

Ego: Har haft en helvetes helg men illamående hela tiden och det fortsätter även idag.
    Dock var lördagen helt ok, så pancakes, det kan komma och gå och det är ju lika normalt att INTE må illa som att må som jag gör...

• Muffe80

Vecka 13 idag, tjohooo! Dock kanske en dag kortare enligt BM men jag kör på FL´s räkning

• Pancakes
    sofy skrev 2010-10-18 08:38:02 följande:
    Tro mig.. de ÄR normalt! ;) I början kom de nångång då och då... sen KOM det, buu! Så no worries! UL på fredag då?

Tack!
    Är nog bara så nervös inför fredagen så jag oroar mig för det mesta. I och med att det inte var ett MF jag hade sist utan ett MA så är det så svårt att veta hur det ska kännas. Gick ju omkring i fem veckor och trodde att jag var gravid men kroppen stötte inte ut nåt själv.

Vilken vecka är du i nu? Vad kul att din familj blev glad när ni berättade.
  • Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-10-18 08:41:14 följande:
    Vecka 13 idag, tjohooo! Dock kanske en dag kortare enligt BM men jag kör på FL´s räkning

Grattis, vad underbart! Känner du dig lite lugnare nu?
  • Muffe80
    Pancakes skrev 2010-10-18 08:47:59 följande:
    Grattis, vad underbart! Känner du dig lite lugnare nu?
    Jo men det gör jag faktiskt, och det känns verkligen som jag är gravid så om det visar ngt annat på torsdag (MA) så bryter jag ihop tror jag.
    Magen har tom växt så ngt måste ju finnas där inne tycker jag

Nu är det mest KUB:en som jag drömmer mardrömmar om, plus att jag insåg att de tog HIV-test på inskrivningen, tänk om man har det? Fast jag varit en skötsam flicka hela livet??? Shit,... är fan rädd för allt.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma