Plus igen efter mf/ma
Läkaren fick inte sugklockan att fastna, just för att han hade så himla mkt hår!
Idag kommer min kära mormor och hennes sambo och hämtar mig och ska köra mig "hem" till Jönköping.Ska bli mysigt att vara där upp lite mer, så kommer nog inte vara så jätteaktiv här inne nu på nästan två veckor :)

Var inne och snokade på Nataliesliv ´s blogg. Det verkar som om nästa trådbebis är på g :D
BF +3
Nu har värkarna satt igång! Men det är fortfarande en olidlig väntan hemma innan de kommer så tätt att vi "får" åka in. De är inte regelbundna och har väldigt olika styrka. Ibland gör de verkligen skit ont men tur går de över inom en minut. Fast å andra sidan vill jag ju att de ska komma igång nu så att vi får ut vår bebis!
Nu har värkarna satt igång! Men det är fortfarande en olidlig väntan hemma innan de kommer så tätt att vi "får" åka in. De är inte regelbundna och har väldigt olika styrka. Ibland gör de verkligen skit ont men tur går de över inom en minut. Fast å andra sidan vill jag ju att de ska komma igång nu så att vi får ut vår bebis!
Jag blev stressade, någon som väntar på mig så länken hamnade givetvis helt fel....men är där iaf! hahahahaah