Plus igen efter mf/ma

Åhhhh supersöta Elias! Man blir ju inte alls mindre sugen på att träffa sin älskade bebis nu när man ser bilder på era underverk! Är han inte lite lik dottern din? Låter som det var helt rätt med snitt för din del :) Skönt att du slapp gå igenom en till vaginal förlossning som troligtvis blivit lika jobbig för dig.
Ja just det även jag blödde som en gris i samband med mitt MA. Fick sitta på toa och det typ rann om mig *ryser* av hemska minnen. Får nog skaffa mig de där bautabindorna iaf, in case of...
Då har jag äntligen tagit mig i kragen och fotat en magbild. Ser ändå lite smickarande ut med den stora magen, det gör ju att allt annat ser så mycket mindre ut i jämförelse hahahahaha...
Idag är det precis 4 veckor kvar tills hon är beräknad, det känns helt otroligt. Jag undrar så hur hon kommer att se ut.
Åhhh sicka underbara små knubbisar till bebisar!!! De ser så ljuvliga ut! Tänk att man man ska få en egen bebis. Jag kan inte säga det nog med gånger och jag kommer nog inte fatta det förrens det är dags ändå.
Idag var svärföräldrarna här på kaffe och med sig hade de 4 bodys, ett vitt långhårigt fårskinn och en babysitter till lilla Ines. Det var trevligt att träffa dem igen. Var ju ett tag sen nu.
Usch för Niferex, tvingas ju att äta dubbeldos av dem!!! Min mage är helt katastrof idag, vet inte om det beror på pizzan igår eller tabletterna. Snart slipper jag dem förhoppningsvis!
Igår flyttade jag ju in spjälsängen till mitt sovrum, tyvärr hittade katten ganska snabbt dit. Men men, första tiden ska ju katten inte bo hos mig ändå. Så jag får vänja honom av med sovrummet när han ska bo hos mig nästa gång.
Mysigt med dessa bilder. Ni vet vad som ska komma skall. En annan fattar det knappt fortfarande då det är första barnet :)