• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Har sett din fina bild i galleriet Röngensyrran. Full av hormoner som jag är, blev jag helt tårögd igen.... ;)

• Cat79

rontgensyrran: Underbart med lyckat VUL, visst är det en stor befrielse att få se det tickande hjärtat!!! För mig diffade det med bara en dag, skönt. Vet inte om vi ska göra KUB eller ej..... det går upp o ner våra tankar kring detta?

Förstår att många är hungriga och kissnödigai tråden - gott tecken. Än så länge är jag inte hungrig jämt men däremot uppblåst i magen och med gaser. Toabesök blir det ju varje natt. Längtar till min semester nu, 2 dagar kvar sen bär det av till Cypern och då är det skönt om jag mår så här bra utan illamående.

Ta hand om er och era små liv i magen. Kram

• rontgensyrran

Tack alla sötnosar! Jo underbart it is! Känns som om solen skiner lite extra på mig just nu. Fast man vet att det ändå inte är någon garanti så är det väldigt svårt att hoppas på annat än bebis i januari.  Speciellt nu när man fick se den underbara lilla ostbågen! Vem är näst på tur med VUL? Vad det inte nån på torsdag eller fredag om jag inte minns fel?

Kram

• toksnippa
    rontgensyrran skrev 2010-05-26 06:31:16 följande:
    Tack alla sötnosar! Jo underbart it is! Känns som om solen skiner lite extra på mig just nu. Fast man vet att det ändå inte är någon garanti så är det väldigt svårt att hoppas på annat än bebis i januari.  Speciellt nu när man fick se den underbara lilla ostbågen! Vem är näst på tur med VUL? Vad det inte nån på torsdag eller fredag om jag inte minns fel? Kram
    Mysigt med VUL!! Och se liten, avis!! Jag ska på VUL om en vecka, nästa Onsdag på eftermiddagen. Måste kika på din bild med
  • Bjornis
    rontgensyrran skrev 2010-05-26 06:31:16 följande:
    Tack alla sötnosar! Jo underbart it is! Känns som om solen skiner lite extra på mig just nu. Fast man vet att det ändå inte är någon garanti så är det väldigt svårt att hoppas på annat än bebis i januari.  Speciellt nu när man fick se den underbara lilla ostbågen! Vem är näst på tur med VUL? Vad det inte nån på torsdag eller fredag om jag inte minns fel?Kram
    Jopp, torsdag. 07.40! Eller ja, det är ju om 23 timmar... Haha. Inte alls obsessed.
    Klart ostbågen ska ha blivit en finfin bebis i januari!
  • Minmami

Godmorgon!

Imorgon ska jag på vul o inskrivning. Är skitnervös då innan mitt MA i jan hade jag sett även den lilla bönan flera gånger på Vul o allt var bra med hjärta o tillväxt. Så känns inte som nån garanti denna gång. Min läkare som gjorde vul:et innan allt gick fel i v 8 sa att om man ser hjärtat i v8+0 så brukar det inte gå fel men efter två veckor så hade ju hjärtat stannat iaf. Men är väl som en BM sa till mig när jag vänta dottern att det finns inga garantier alls förrän den är ute. Men det känns ju så hårt men är väl så det är. Har iaf varit hemma hela veckan från jobbet pga illamående från helvetet. Är inte lätt att springa o spy när man jobbar på sjukhus och står med patienter hela dagarna.

Håller tummarna för alla andra som ska göra VUL snart! Ha en underbar dag!

• qatteriin

Hej! Jag hör oxå hemma här tänker jag! Fick ett missfall i v. 6 (5+6) 27 januari, sen tog vi en liten paus eftersom jag veckopendlar och inte ville riskera att vara med om det igen när jag inte bodde med min man...

Plussade i början av maj och flyttar hem igen för gott på fredag!! :) Superlycklig över båda delarna, men är förstås livrädd att det ska gå åt skogen den här gången oxå...

Måste bara säga att det var härligt att se din VUL-bild, rontgensyrran!! Jag och maken ska på inskrivning på måndag och har blivit lovade VUL då, jag kommer vara i v. 7+4 enligt mina beräkningar och hoppas förstås på nåt liknande på skärmen! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma