• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2010-05-31 13:04:01 följande:
    Hej tjejer!!!! Stoppar in huvudet här en snabbis för att höra om ni hört något från ODD? Tänkte hon kanske hade synts till härinne eftersom hon plussat....Väntar på att höra något från henne!!!Hoppas ni har det bra småmammorna...PUSS!PUSS!!!!!
    Hej söta du! Treligt att se dig i denna tråden, hoppas du kommer hit och stannar om några dagar :) Odd är väl fortfarande i USa OCH HAR TYVÄRR INTE SYNTS TILL HÄR INNE ÄNNU :) ooooppps kom åt caps-lock.

hoppas ni har överseende med det ;P
  • Happiness
    rontgensyrran skrev 2010-05-31 17:24:58 följande:
    Hej söta du! Treligt att se dig i denna tråden, hoppas du kommer hit och stannar om några dagar :) Odd är väl fortfarande i USa OCH HAR TYVÄRR INTE SYNTS TILL HÄR INNE ÄNNU :) ooooppps kom åt caps-lock.hoppas ni har överseende med det ;P
    Ok rontgen....vi ses snart baby...förhoppningsvis!!!!! PUSS OCH KRAM LOVLEY!!!
  • kajsalisa

Alltså, det här är ju jätteläskigt!!! Tänk om det inte finns nåt därinne??! {#lang_emotions_surprised}

• Bjornis
    kajsalisa skrev 2010-05-31 21:30:11 följande:
    Alltså, det här är ju jätteläskigt!!! Tänk om det inte finns nåt därinne??!
    Haha. Å jag vet precis hur du känner. Min enda känsla inför senaste vulet var ju att det skulle vara tomt. Var det nåt fel så skulle det vara tomt där inne för det känns inte som att det är nåt där. Det gör det fortf inte så det tar jag som bra... SÅ klart det är nåt därinne!

Vilken vecka är ni alla i nu?? Jag är eg. i 10+2 men enligt vul i 9+5. Men säger att jag är i v 11 iaf. Får väl mer exakt datum den 10 juni på nuppet. Men nu är jag lite orolig igen. Som jag sa till maken att nu hade det varit ÄNNU jobbigare än sist om den inte lever för nu har vi sett den röra sig och den har armar och ben och är som en liten person. När vi fick ma sist så var fostret bara i v 8+1 så då var den fortf som en böna vilket var skönt på ett sätt. Såg inte så människolik ut... NÄ, det SKA gå bra!
  • Lallan
    Bjornis skrev 2010-05-31 22:11:03 följande:
    Haha. Å jag vet precis hur du känner. Min enda känsla inför senaste vulet var ju att det skulle vara tomt. Var det nåt fel så skulle det vara tomt där inne för det känns inte som att det är nåt där. Det gör det fortf inte så det tar jag som bra... SÅ klart det är nåt därinne! Vilken vecka är ni alla i nu?? Jag är eg. i 10+2 men enligt vul i 9+5. Men säger att jag är i v 11 iaf. Får väl mer exakt datum den 10 juni på nuppet. Men nu är jag lite orolig igen. Som jag sa till maken att nu hade det varit ÄNNU jobbigare än sist om den inte lever för nu har vi sett den röra sig och den har armar och ben och är som en liten person. När vi fick ma sist så var fostret bara i v 8+1 så då var den fortf som en böna vilket var skönt på ett sätt. Såg inte så människolik ut... NÄ, det SKA gå bra!
    Är också orolig! Tycker magen blivit liye mindre nu men det kan ju vara att jag inte är fullt lika gasig längre. Ska på inskrivning på torsdag, tredje under loppet av ett år. Börjar närma mig tidpunkten då det gick snett sist så det gör också sitt till...Men SJÄLVKLART ska det gå bra för oss den här gången!!!
  • Daniela01

brr idag skalll jag på vul, är så supernervös inför detta... önskar att kl var 14 och att allt var klart och att allt såg bra ut..

• kajsalisa
    Daniela01 skrev 2010-06-01 08:02:13 följande:
    brr idag skalll jag på vul, är så supernervös inför detta... önskar att kl var 14 och att allt var klart och att allt såg bra ut..
    Håller tummar å tår!
  • Bjornis
    Håller tummarna för dig och inväntar med spänning en fin bild kanske?
  • Lallan
    Håller också tummarna för dig idag
  • rontgensyrran
    Det går säkert kanon! Hade vart kul att få se en liten bild på den lille sen :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma