• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Daniela01
    rontgensyrran skrev 2010-05-26 06:31:16 följande:
    Tack alla sötnosar! Jo underbart it is! Känns som om solen skiner lite extra på mig just nu. Fast man vet att det ändå inte är någon garanti så är det väldigt svårt att hoppas på annat än bebis i januari.  Speciellt nu när man fick se den underbara lilla ostbågen! Vem är näst på tur med VUL? Vad det inte nån på torsdag eller fredag om jag inte minns fel?Kram
    Ett stort grattis till vul :0) Jag ska dit nästa vecka och jag hoppas på en lika underbar bild :)
  • rontgensyrran
    Bjornis skrev 2010-05-26 08:49:49 följande:
    Jopp, torsdag. 07.40! Eller ja, det är ju om 23 timmar... Haha. Inte alls obsessed. Klart ostbågen ska ha blivit en finfin bebis i januari!
    Idag är det tumhållning för Bjornis! Nu är det bara en timme kvar till VUL. Det kommer säkert att gå fin fint :)

Tack återigen för alla fina gratulationer :) Jag äröverlycklig även om jag har svårt att visa det nu. Sov bort hela dagen igår och kissar som en tok på nätterna och sen har jag svårt att somna om för då börjar jag må illa när jag har gått upp på natten. Kanske borde ha en potta vid sängen ;P

Illamåendet kommer och går under hela dagen. Men är tacksam över det, jag är tacksam över allt bara pyret vill stanna och så får man bara hoppas att det rättar till sig senare under graviditeten :)
  • Bjornis

Hej!
    Ja, den var där!! Och den rörde sig!!!! Vinkade till sina mkt lyckliga föräldrar. Blev mätt till 9+1. Enligt äl så är jag 9+4 el 9+5 men om man ser till förra vul:et så måter den perfekt och det är ju det som är viktigt. Han sa också att det är +/-5 dars marginal på vulen. Skönt. Ska lägga in foto alldeles strax!
    NU ska jag ÄNTLIGEN ring bm för inskrivning och ringa och boka KUB!
    PUH!

• Lallan

Grattis Björnis!

Själv har jag precis blivit grattad till magen av fsk personalen. Min äldste son har skvallrat, inte så förvånande. Känns lite tidigt men samtidigt så vet dom vad som hände sist och det syns ju redan. Ska in till stan nu och träffa min mor en snabbis, tänkte passa på att berätta då. Sist fick hon ju veta efter att det hade skitit sig (vi var i behov av barnvakt) och det kändes inge bra. I morgon blir det 10+0. Börjar räkna neråt nu, bara ca 3 veckor kvar tills jag har passerat förra datumet.
    Då kommer jag att bli nojjig.

• mallanis

Behövde ni andra tjata till er ett tidigt VUL innan inskrivningen? Jag fick höra av gyn att jag "bara" hade haft ett MA och att det inte var säkert att jag skulle få en tid? Och När tog ni första VUL?

• Minmami

Då håller jag tummarna för mig själv för snart är det dags för mig. Ha det bra tjejer o lycka till i er resa!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma