• MCT79

Plus igen efter mf/ma

plutten02 skrev 2011-07-13 16:02:36 följande:
    Någon här inne som INTE plussat med testlagrets stickor med PLUS med CB vanliga???
    Hittade den här www.familjeliv.se/Forum-4-252/m59078259-4.html det verkar inte helt ovanligt med plus på CB som sen inte är nått.... men var är din mens då kan man ju undra??
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-07-13 16:08:18 följande:
    Det var efter andra gången han fick dropp som det vände. Men FASIKEN vad långsamt det gick att friskna till. Kroppen hade verkligen tagit stryk under de här veckorna. Men ja, det var nog mycket tack vare droppet, dropp is verkligen da shit!

Tack för allt ert fina stöd när det var som värst, jag var så orolig att jag höll på att flippa själv.
    Mmm... det kan vara segt... kommer inte ihåg vad det där tillståndet heter som kroppen hamnar i....hmm.. jag troooor det heter katabolt syndrom eller så....leder ofta till nedbrytning av musklerna, skador på tarmslemhinnan och minskar immunförsvarets funktioner...
    Kroppen är så svag att den inte riktigt klarar av att tillgodogöra sig den näring man tillför utan allt passerar igenom.. då kan dropp vara lösningen.. Jag har sett det flera ggr efter större operationer..

När man väl får det att vända så är det en bit att vandra tillbaka sen men man blir bra! =)
  • MCT79
    Mmmbop skrev 2011-07-13 16:17:26 följande:
    Tjenare, jag har nog varit i den här tråden förut (efter x i november 2010, tjenare MCT79!)

Jag är gravid igen nu, och tog ett testlagret test i tisdag förra veckan, då var jag i vecka 5+3, det var superstarkt, teststrecket kom före kontrollsträcket och var mycket mörkare. Nu igår tog jag ett nytt, alltså i vecka 6+3 och det var inte starkare.

Någon som vet om det liksom finns en gräns när testlagrets stickor inte blir starkare eller ska jag börja oroa mig (igen)?
    Hej!

Jag fick ett vrålstarkt bim+8 och tog ett nytt när jag kom hem från new york 6+3... då var sträcken lika starka båda två plötsligt. (Det har alltså blivit svagare) Jag har blivit strängeligen tillsagd här inne att det inte är nån fara och att jag ska sluta testa...  :)
  • MCT79

Jag är sådär jättemoget suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur nu... har lurpassat på glassbilen för att köpa ispinnar och så när den kommer springer jag ut och tjejen bara blåser förbi! HOn stannade inte fast hon såg mig! MORR!

• MCT79
    Mmmbop skrev 2011-07-13 16:46:14 följande:
    Jävla glassbil =) Ring och klaga så kanske du får gratis glass?

Tack för återkopplingen kring testen iaf. Skönt att höra.

Jag har försökt få tid för VUL men gynmottagningarna är fullbokade nu under sommaren. Har mailat ultragyn (privatklinik i Stockholm) får se om de svarar och tar emot. Skulle vara väldigt, väldigt skönt att få se ett hjärta slå!
    Ahh var har du ringt? Jag tänkte ringa lite i morrn men det kanske bara är att ge upp då..=)
  • MCT79

Ohh tack Mabaja!! Håller tummarna för dig i morrn!! Å du vet att jag tycker du ska vara här...

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-13 17:56:06 följande:
    jo men jag orkar inte vara i en tråd där det finns en som önskar mig ett mf..

de i v-ås tar 300 för ett besök och har man frikort tar de det med. jag tänker boka ett besök där i v 13 typ för att se att det fortfarande lever om det ser bra ut imorgon.
    Näe det förstår jag... :(

Frågan är om deras landstingsavtal gäller för mig... jag bor ju inte i Uppsala län?
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-13 18:43:50 följande:
    Ja det undrar jag med... Och varför denna molande verken till och från och bröst värken till och från... Ska göra ett nytt cb i morgon bitti...

Men vad är bäst... Kissa direkt på testet eller kissa i en mugg och sen doppa stickan??? Det ska ju vara 5 sekunder i urinstrålen eller 5 sekunder i hållaren med kiss i.
    Det kvittar nog, jag har alltid kissat i plastkopp för jag är så dålig på att pricka! hahahha!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-13 19:25:53 följande:
    Mmmbop: jag tänkte på dig med men vet inte var i Sthlm du bor (innerstan och söder) blir kanske för långt.

Mct; Västerås är Västmanland så jag tillhör inte heller. :) men 300 är ett bra pris jämfört med de jag hittat inne i stan och för oss tar det typ lika lång tid att åka.
    Perfekt, då ska jag ringa dom i morgon...=)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma