• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-07-10 16:29:41 följande:
    Du MCT det var fler som faktiskt skrev till henne att bara för att man prickar ÄL så är det inget som säger att man blir med barn, det var även några som skrev att bara för att ett ÄL test visar positivt så betyder inte det att ÄL sker, tror tom du skrev nåt om det till henne.

Är inte dom lika taskiga då? Dom har väl gjort samma sjuka tolkning då och ja, eftersom hon prickade in ÄL så borde det ta sig det skrev hon själv så jag tycker inte min tolkning är så dålig.

Nu känns det väldigt fel för mig att diskutera henne på detta sätt när hon kanske inte ens är inloggad, jag vill inte prata så om en person.
    Det kanske inte handlar om vad man skriver utan hur man skriver det... Man kan trösta och peppa någon som är besviken inte behandla dom som en idiot.... "men tror du på allvar att....."

Men nu... *ignore*
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Håller tummarna åt er båda två! Tänk snart har ni era små här!

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-07-11 09:14:01 följande:
    Haha, härligt att ni tävlar i spyor tjejer!
    Testa mineralvatten, pepparmint, seaband, postafen, coca-cola... för mig var cocacola bra när det var som jobbigast (det var nog det låga blodsockret som delvis gjorde illamåendet...)
    Seaband köpte jag i USA (mådde klart mer illa förra veckan men jag tror värmen och all den feta maten påverkar en del...) och det funkar kanon på mig! Det fanns inga receptfria tabletter att köpa där, jag frågade på flera ställen... men slipper man stoppa i sig piller är det ju toppen!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:05:01 följande:
    Det kom upp innan controll strecket var på plats. Så det kan man väl säga var inom 5 minuter Glad
    Åhh jag håller tummarna stenhårt! När ska du testa igen?? I morrn? I eftermiddag?  Om fyra timmar? Cool

"Hej jag heter Malin och är testmissbrukare"... Nu när Mabaja hindrar mig i mitt drogande måste jag leva genom andra! Skrattande
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:10:57 följande:
    Jag gillar verlkligen dina inlägg... Glad

"Hej, jag heter Anna och är testmissbrukare. Har varit det i ca 3 månader nu" Glad

Kan kanske bli ett i eftermiddag, med testlagrets stickor. men CB sparar jag nog till onsdag sen fredag och söndag... Sen om dom visar starkare plus så gör jag en fin avslutning med Cb digitala.

Men självklart så kommer jag testa varje morgon med testlagrets stickor för att se om jag får utslag med dom. Har ca 15 stycken i lådan.
    Toppen! "eftermiddag, onsdag, fredag, söndag....."  *skriver in i kalendern*  Yähj!!

Hej Anna! hahah!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-07-11 10:29:25 följande:
    Ohlala! Det var ett riktigt plussigt plus då!
    Hihi, vad glad jag blir för din skull! GRAATTTIIIIISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! {#emotions_dlg.flower}

Jag har ett skitbra tips till alla er gravidisar!
    Europeiska försäkringar har en reseförsäkring som gäller ända fram t.o.m. vecka 32! Vanliga reseförsäkringar täcker bara fram till v.28, så med europeiska kan ni resa utomlands ytterligare en månad, försäkrade om ngt skulle hända!
    Vi ska ju till England nästa vecka, så jag är så himla glad att jag upptäckte detta! Kostade typ 300 spänn för en vecka och då slipper man även självrisk om ngt skulle hända eller man behöver göra en koll på plats.
    Bra tips! Men jag tänker inte sätta min fot utomlands inom det snaraste... Kan ju hinna ändra mig förstås..=)
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-07-11 10:36:10 följande:
    Nu när jag tänker efter så kom sambon hem i fredags efter 14 dagars jobb... Då sa han "vad stora brösten har blivit" och visst fan har dom blivit det.

Även dom fula blodådrorona har ju kommit fram på bröstkorgen. Glad
    AHhah det första en sambo märker... sen kan man klippa sig och det tar dem två veckor att notera att nåt är annorlunda...  men om brösten växer reagerar radarn direkt! hahah!
  • MCT79

Okej nu ringde läkaren... jag ska få göra ett till VUL i slutet av juli (men guuud hur långt borta är inte det då?!) Sen ska jag till honom den 18/8 och då gör vi ett tilll... jag är då i 12+3...förhoppningsvis.. Sen får mödravården ta över...

Sen kanske det blir KUB också nångång däremellan om jag lyckas få en tidigare läkartid hos mödravården...

Å så sa han att det "är inte helt ovanligt att en tvilling absorberas... ställ in dig på det"...  Gråter

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-07-11 17:37:08 följande:
    MCT så sa de till mig med haha och i v 16 är de där alla tre fortfarande ;)
    har du nån medicinering nu?
  • MCT79

Okej.... usch jag blev bara ledsen nu...

Ska fixa middag, sen glo lite på en film eller nått... kram på er!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma