• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Pancakes; ja, tiden går galet fort. Eller, det har gått galet fort efter v 20. Innan dess var det snigeltempo... Handlade några pyttekläder i strl 50 igår, sååå söta. Vill inte köpa för mycket i ministorlek då dom små liven växer så fort, men tänkte att några plagg i 50 kunde vara bra på bb åtminstone...

• Pancakes
    kajsalisa skrev 2010-11-01 13:38:24 följande:
    Pancakes; ja, tiden går galet fort. Eller, det har gått galet fort efter v 20. Innan dess var det snigeltempo... Handlade några pyttekläder i strl 50 igår, sååå söta. Vill inte köpa för mycket i ministorlek då dom små liven växer så fort, men tänkte att några plagg i 50 kunde vara bra på bb åtminstone...
    Känner igen det där...för mig går det långsamt. Men det var värst innan första UL var. Nu är det vecka 12 nästa vecka. Det är ju en milstolpe liksom.

Då ska du ha runt nyår alltså? Kul!
  • 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-11-01 13:22:45 följande:
    Wow, nu närmar det sig alltså?
    *Skrattar* hmm nja inte än va eller joho hahaha det är 1 nov nu men se så snabbt alla månaderna går haha och 30nov ska jag på Tul och är i vecka 37+6 då så hoppas jag att jag kommer hem med en bebis typ nästa dag hihi önskar iaf

Bf är ju enligt den 21 dec men enligt min mens trovärdiga härliga mens 10 mars så skulle jag ha Bf 14 dec
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • kajsalisa

Ja, v12 är verkligen en milstolpe å sen rul för min del då jag aldrig gjorde kub. Efter det har jag kunnat slappna av och tiden har flugit iväg. Jag har Bf 1 januari, så vi får se om det blir 2010 eller 2011. ;)

• Pancakes
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-01 13:55:41 följande:
    *Skrattar* hmm nja inte än va eller joho hahaha det är 1 nov nu men se så snabbt alla månaderna går haha och 30nov ska jag på Tul och är i vecka 37+6 då så hoppas jag att jag kommer hem med en bebis typ nästa dag hihi önskar iaf

Bf är ju enligt den 21 dec men enligt min mens trovärdiga härliga mens 10 mars så skulle jag ha Bf 14 dec
    Det är bra att vara förberedd :)

En luciabebis blir det då kanske?
  • Muffe80

Är det lätt att se kön på KUB?
    Vi fick en film där de filmade underifrån liksom, med benen på sidorna, tror jag...
    det visade två rätt stora vita klumpar/kulor inne i kroppen så att säga... kanske skulle kunna vara en kille men så lätt är det väl inte att  se det?

Lite ledsen blir jag för vi vill egentligen inte veta könet, tänk om det var just det som vi såg..?! såg dock inget utanför kroppen så att säga... haha!

• 3 barns mamma84
    Pancakes skrev 2010-11-01 14:02:20 följande:
    Det är bra att vara förberedd :)

En luciabebis blir det då kanske?
    Haha HOPPAS inte hoppas dom vill ta honom innan tack
    Vill ha min jul med alla inna 3 älskade barn och en tom mage med MASSA julmat och en älskade sambo att älska med utan mage hahahaha
  • 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-11-01 14:03:12 följande:
    Är det lätt att se kön på KUB?
    Vi fick en film där de filmade underifrån liksom, med benen på sidorna, tror jag...
    det visade två rätt stora vita klumpar/kulor inne i kroppen så att säga... kanske skulle kunna vara en kille men så lätt är det väl inte att  se det?

Lite ledsen blir jag för vi vill egentligen inte veta könet, tänk om det var just det som vi såg..?! såg dock inget utanför kroppen så att säga... haha!
    Om det skulle vara en tjej skulle du se 2 st streck
  • Muffe80

skulle kanske kunna vara sittknölarna som vi såg, för de är rätt långt ifrån varandra och syns himla tydligt.

• kajsalisa

En festkatalog från HM dök precis ner i brevlådan. Massor av superfina klänningar som man vill köpa, men ändå inte får plats i. Morr!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma