Plus igen efter mf/ma
*Kram vännen*
Haha...jag satt precis och irriterade mig över att min morgonrock måste ha snöret som trasslat till sig i ryggen för den känns så liten. ställde mig upp och insåg att så inte var fallet....jag har bara blivit större sedan jag hade på mig morgonrocken senast *duh*
Nä...snart dags att vräka denna bebis ![]()
Ego:
Idag är en trött trött trött dag....är så slut så jag vet inte vad. Och då har jag inte gjort någonting alls typ. Åkte till sjukgympan förvisso men orkade inte göra några övningar så jag flöt bara runt i poolen i 50 minuter innan jag gick upp. Skönt. Men hur kan man bli trött av det?
Jaja, sedan kollade jag mailen och jag hade fått ett mail av X:et. Att han orkar....han borde inte kasta sten när han står i ett glashus och jag borde inte ta åt mig, men ja, ibland gör man det ju ändå. Jag tror att han egentligen är irriterad över att han fick reda på att vi inte tänker vara i samma delstat som han denna sommar istället för det han tjaffsade om och det känns ju kul att veta att han då redan börjar bråka igen när det är ett halvt år kvar innan vi ska dit...bådar ju gott...inte. som vanligt med andra ord *suck*
Men annars är det lugnt. Mycket kramp i mina ligament på sidan av magen, men vad ska man göra? Sitter redan mest på soffan så vila mer går nog inte. Lilleman sover middag och mannen min har jag skickat iväg på solning. Han borde komma hem snart och då vill jag ha en kram...jag behöver det *haha, jaaaaa, jag känner mig lite ynklig just nu, jag erkänner*
*kram på er alla*