• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa
    Muffe och Pancakes; Stort grattis till fina UL. Visst är det en underbar känsla?! Efter UL tycker jag att tiden har gått supersnabbt, undrar om ni kommer känna likadant...

Färnevik; vad skönt att allt såg bra ut. Fasen att det ska hålla på och strula så för dig. Vila upp dig ordentligt nu och se till att sambon/mannen passar upp på dig lite extra.

Längtan; Förstår helt din känsla. Det är verkligen galet!! Precis som jag skrev ovan till Muffe och Pancakes så började tiden gå sjukt fort runt v 20 tyckte jag och nu sitter man här med en basketboll innanför tröjan och förväntas leverera en livs levande människa om knappt 6 veckor. HELT GALET!!! Tungan ute
  • miraclee
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-24 13:17:58 följande:
    Grattis till lyckade RUL muffe! Näst på tur är Fia!
    Jaaa, fredag kl 14 !!! :D

De ska bli så jävla kuuul.. nu e han ju större (får se om han fortfarande ÄR en han, haha) och få lite skarpare bilder som vi kan rama in. Är inge orolig alls nuförtiden, känner honom ju heeela tiden, vi brukar ha morronmys, han vaknar när jag går upp (antagligen av väckarklocken, även kallad brandlarmet.. den låter heeeeemskt!!!) o så sparkar han o buffar runt, då trycker jag där o så kommer de fler.. haha ;) Min man satt helt lyrisk i bilen imorse o tyckte de va skitmysigt hur vi "pratade" även om han inte kan känna någe än..
  • Smålands jänta i storstaden

Vist är det liljeholmen du ska till? Vill inte såga din tanke på fina bilder men vi fick bara blurriga bilder, se som såg bra ut på skärmen ser vi inte mycket på här hemma.. Hur har det gått med lägenheten förresten?

• miraclee
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-24 13:40:44 följande:
    Vist är det liljeholmen du ska till? Vill inte såga din tanke på fina bilder men vi fick bara blurriga bilder, se som såg bra ut på skärmen ser vi inte mycket på här hemma.. Hur har det gått med lägenheten förresten?
    Jepp! Vi va ju där när vi såg könet, o dom bilderna blev suuuperfina ju.. allihop i profil, på hand o på kön.. hm! Jag va hos ngn Lena, supergullig!!

Inget nytt, hon ska komma i slutet av denna vecka o kolla istället, förra mådde jag inge bra alls.. blä! Så de står still nu.. men jag hoppas fortfarande! Vill flytta..
  • Pancakes

Tack allihop! Det är verkligen en positiv dag idag Glad 
    Muffe, vad underbart! Redan RUL liksom, det känns verkligen som alldeles nyss du plussade och var orolig i andra tråden vad blödningarna betydde. Skönt att det löser sig för oss! Det finns hopp och glädje ändå efter missfall.

Jag tror jag ska berätta på jobbet snart. Vecka 14 imorn enligt UL idag. Visst vågar man?

• Pancakes

Miraclee, var du i Liljeholmen? Jag trodde du också var på Ultragyn?

• Smålands jänta i storstaden

Va konstigt att du fick så fina bilder men våra är så blurriga! Var hos Ewa, en hispig tanta som inte verkade kunna med varken UL apparaten eller datorn hon skulle räkna om i sen. Bjöd på många skratt iaf! Kanske att du får turen att träffa henne på fredag då!

• miraclee
    Pancakes skrev 2010-11-24 13:51:05 följande:
    Miraclee, var du i Liljeholmen? Jag trodde du också var på Ultragyn?
    Haha, jag har varit överallt denna grav ;D "Brukar" va på Ultragyn, eller har inte varit på länge nu men har kontakt me läkaren o ska dit igen 10 dec för hon vill se hur allt går :) Men den gången va ja i Liljeholmen :)
  • Pancakes

Odd, är du här? I såna fall, dyk in i "vi som längtar...."- tråden och peppa Sugarrush med din expertis och klokhet!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma