• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja

kajsalisa: skönt att det gick bra hos bm. tror inte du behöver oroa dig över tillväxten. själv låg jag under, på och över kurvan hela tiden. varierade ordentligt...

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-24 22:05:01 följande:
    Va jag är glad nu! Sambon åkte tidigt i morse med flyg till kund och kom hem nyss. Han hade köpt en present sa han och kom stolt ut med en påse till mig i soffan, plockade upp ett par byxor, ett par strumpor och 2 nappar från Lundmyr!! Älskar Lundmyr verkligen och han träffade helt rätt efter att ha varit ensam hela dagen! Sååå stolt var/är han nu!! Underbara sambo....
    Vilken härlig sambo du har. Sånt blir man verkligen glad av tycker jag. Man är ju så inne i sin graviditet själv och det kan verkligen inte vara lätt att vara man och stå bredvid och inte fatta riktigt hur det känns och vad som händer....
  • Smålands jänta i storstaden

Ja visst är han härlig! Annars har det varit jag som tjatat iväg oss båda för att kolla saker men igår valde han själv! Verkar ha sjunkit in hos honom nu, rädslan för att han inte ska överleva OM det startar nu är oxå bättre kanske därför han vågade!

• Muffe80

Har tänkt tanken att kasta in bilden här men vågar inte, för då kanske ni alla säger vad ni ser och jag vill ju inte veta

• Pancakes
    Muffe80 skrev 2010-11-25 11:35:44 följande:
    Har tänkt tanken att kasta in bilden här men vågar inte, för då kanske ni alla säger vad ni ser och jag vill ju inte veta
    Ja, det verkar lite farligt. Även om vi är grymt nyfikna :) Jag la själv inte in min bild här av samma anledning. Vill inte få "grattis till lilla pojken" eller nåt. Jag ser inget men alla är så duktiga här på att se sånt. På min bild ser jag nåt som liknar en navelsträng som borde vara alldeles för lång för att vara en snopp, haha :) Men ser man navelsträng så här tidigt i vecka 14?
  • Smålands jänta i storstaden

Men åhhh... Förstår dig men det är inte rättvist att prata så om bilden när jag inte får se den!! tror dock inte att du ska vara allt för säker på att det är en snopp du ser!

• Pancakes
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-11-25 11:47:15 följande:
    Men åhhh... Förstår dig men det är inte rättvist att prata så om bilden när jag inte får se den!! tror dock inte att du ska vara allt för säker på att det är en snopp du ser!
    Nej, det tror jag inte det är Glad I såna fall är den lika lång som benet, haha
  • miraclee

Muffe; Jag mår sisådär, haft en bra dag iallafall så jag e nöjd :)

Pancakes; Ja man ser navelsträngen i v 14 :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma