• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Smålands jänta i storstaden

KRAM KRAM KRAM Havsklippan! Hoppas att allt i slutändan kommer se bra ut!! ta hand om varandra, kryp upp i soffan, ät gott och prata med varandra om hur NI känner! Skickar över MASSOR MED KRAMAR!!

• Dag och natt

Tack Småland, det är så svårt att tänka på annat, så fort man tar det lugnt så tänker man på den lilla krabaten. Helt sjukt vad världen bara ställs upp och ned... man hade ju velat veta detta tidigare...! Så mycket frågor och så lite svar... Glömde bort att säga att läkaren idag också gjorde ultraljud, både på mage och vaginalt för att mäta och hon fick samma mått som han igår fick men nån mm längre på lårbenet. Det känns ändå bra att hon var noggrann och igenom allt i lugn och ro med oss. Som sagt, huvudet hänger inte alltid med när man får höra att nåt inte ser bra ut och saker och ting bara rushar iväg... 

• maria204

Havsklippan: Vad jobbigt för er! Jag förstår att det är långa dagar fram tills på onsdag. Jag önskar dig all lycka och hoppas på ett gott besked. Kram!

• färnik

Havsklippan: förstår att ni är jätteoroliga nu... Jag tänker på er, och hoppas allt vad jag kan att fvp ska visa att allt är okej!!!

• Odetta

Havsklippan:

Men skit också....KRAMKRAMKRAMKRAMKRAM!!!!

Jag hoppas och håller mina tummar för att fvp kan ge er lite hopp, att om det nu finns fel, att det "bara" är nått litet fel som går att åtgärda.

Skit också...vad ledsen jag är för att ni behöver gå igenom all denna oro.

*bamsemegakramar*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • annaj84

Havsklippan du har all rätt i världen att vara arg, besviken rädd osv. inget du ska be om ursäkt för. Jag hoppas så att det visar sig vara fel och att allt är som det ska!!!

• Cat79

Havsklippan: Blir så ledsen.... Jag hoppas det slutar med goda besked och att det bara att jätte noggranna nu innan du går vidare i graviditeten. Sänder dig många varma styrkekramar! Hjärta

• rontgensyrran

Usch Havsklippan!!! Jag hoppas verkligen att de tagit fel eller att bebis visar sig bara har nåt litet "fel" som man ändå kan leva med. Har de gjort något dopplerultraljud för att se flödet från moderkakan??? Så att det inte är det som spökar så barnet inte får i sig tillräckligt med näring och därmed är mindre i storlek? Men såklart att  de säkert tittat över det. Finns inga ord i världen som man kan säga för att att trösta dig i detta läge. Men du ska veta att vi finns här om du vill prata med oss! *styrkekram*

• 3 barns mamma84

Havsklippan:
    Finner inga ord jag är helt nere för att jag hör hur jobbigt ni har det Gråterhoppas onsdagen blir en bättre dag och ta fram all fakta och bara läs läs läs och ge inte upp.
    Något måste man finna något borde göras.
    Gumman tänker på dig och bebisen  magen MÅSTE bli strakre och växa till en stor bebis och inte lämna någon av er ....!!!!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • kajsalisa

Stora kramar till dig Havsklippan. Det måste vara fruktansvärt att sväva i ovisshet... Håller båda tummarna så hårt jag kan att allt går bra på onsdag.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma