• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    toksnippa skrev 2010-11-30 10:12:52 följande:
    vart är resten av listan då? Obestämd
    kolla bf-listetråden! :)
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Muffe80

MCT79, jag förstår att du vill byta med mig så jag kanske inte ska gnälla över mina "problem" med att bli flyttad framåt i tiden, var inte meningen att göra någon ledsen!

Angående min flyttning i tiden, minns faktiskt att på mitt första VUL så blev jag daterad 3-4 dagar bakåt även då, så det stämmer säkerligen. Det kanske bara var på KUB som den var lite stor för tillfället

• toksnippa
    Mamma till W skrev 2010-11-30 10:14:23 följande:
    kolla bf-listetråden! :)
    Ah! Fick hjärnsläpp och trodde resten av listan ramlat bort, ha ha! Fasen, man får stå i skamvrån ett tag till. Tack!
    underbargava.blogg.se - nu väntar vi på lillskrutten! (v. 35)
  • 3 barns mamma84

Hahaha det e bara en dröm ingen elias men idag ska jag på Tul kanske kanske han får komma ut men iaf så kommer jag att få RIKTIGA BF datumet idag flickor
    Så håll tummarna nu äter vi frukost men kl 12 åker vi kl 12.30 har vi tid

Vecka 37+6 idag Woohooo vecka 38 imorgon !!!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • färnik

Gud så spännande 2 barns mamma84!!! Ser fram emot att höra hur det går, och hoppas att ni får träffa lille Elias riktigt snart nu då!!!

EGO: Idag är det BF-dag för mitt MA i april, känns lite sorgligt! Gråter Känner mig allmänt off idag...

• Lallan
    färnik skrev 2010-11-30 12:11:02 följande:
    Gud så spännande 2 barns mamma84!!! Ser fram emot att höra hur det går, och hoppas att ni får träffa lille Elias riktigt snart nu då!!!

EGO: Idag är det BF-dag för mitt MA i april, känns lite sorgligt! Gråter Känner mig allmänt off idag...
    Kram till dig!

Jag tycker att det känns lite bra att jag hinner få mina bebisar innan det gått ett år från det första beräknade bf-datumet som jag hade. Skulle då haft i slutet av dec -09. Nu i sommras när det var bf för andra mf så kändes det ändå lättare i och med att jag hade en ny graviditet att tänka på.
  • Mabaja

så nu var tvåmånaderskontrollen avklarad!

De hade missat att skriva upp oss så när vi väntat i 45 min frågade jag varför det aldrig blev vår tur... Wilda har vuxit 2 cm på fem dagar så nu är hon 59 lång och 5420 tung. STOR tjej

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 11:17:23 följande:
    Hahaha det e bara en dröm ingen elias men idag ska jag på Tul kanske kanske han får komma ut men iaf så kommer jag att få RIKTIGA BF datumet idag flickor
    Så håll tummarna nu äter vi frukost men kl 12 åker vi kl 12.30 har vi tid

Vecka 37+6 idag Woohooo vecka 38 imorgon !!!
    som ja skfivit överallt. LYCKA TILL VÄNNEN!!!! de kommer gå superbra, jag bara vet det Skrattande
    så lämnar du mig ensam kvar haha

Skyyyynda hem nu så ja får höra, om du nu inte är inne o trycker ut godingen Flört
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • PåvägMotSyskon
    färnik skrev 2010-11-30 12:11:02 följande:

ger dig en stor kram vännen. Det är jobbigt när man tänker på sådant, men försök att tänka på den lilla bebisen du har i magen nu, hade de inte gått som de gått hade du inte haft h*n i magen nu.. låter kanske knäppt sagt, men man blir glad över de som man har när man tänker såNalle

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • färnik

Det är sant... Jag ska försöka hålla det i tanken. Men jag är så trött på att vara gravid (för att jag mår dåligt, alltså) så det går inte att komma ifrån att jag gärna fött barn nu istället för om typ 4 månader... Oskyldig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma