• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Bjornis
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 17:08:11 följande:
    3 barns mamma på ONSDAG NÄSTA VECKA !!!!!!
    Dammit. Jag vill också få min bebis då! Gött att han ska få komma ut snart iaf!!
  • Mabaja
    Lallan skrev 2010-11-30 17:18:51 följande:
    Ändrar mitt datum till det rätta jag med
    hur känns det att vara så nära? Snart har du dina små hos dig!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Muffe80

Åh alltså, det måste vara små sparkar jag känner! Det buffar till lite i magen, ofta på samma ställe. känns som någon petar mig i magen inifrån liksom Har känt samma sak i flera dagar men mer tydligt i går och idag... vilken lycka, vad häftigt, men ändå lite obehagligt

• Lallan
    Mamma till W skrev 2010-11-30 17:31:18 följande:
    hur känns det att vara så nära? Snart har du dina små hos dig!
    Sååå skönt Är så frustrerad över att bara ligga i soffan och inte kunna göra något och ha ont överallt. Ska bli spännande att få träffa dom också såklart
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 17:11:10 följande:
    Han var idag beräknad till 3,890g +- men jag tror på 4,800g brukar alltid vara så haha men iaf han e beräknad väga på osdag när han kommer ut 4,300g men som BF datum 21 dec e han beräknad väga 5,600g
    Så inga problem kejsarsnitt är besämmt och nakosläkaren pratar vi med på tisdag den 7 dec och åker hem och nästa dag onsdag 8 dec är jag mamma till en elias
    jaha, okej.. vad ska de väga i din vecka då? måste kolla på nätet hehe.

Jaha, men varför tar ni ks istället för hinnsvepning?? vill du inte ha vaginalt?

GUD va skönt att du får ett slut på detta nu, en annan får ju gå å känna de man känner emellan benen o ja i hela kroppen.. vill ha han ute också innan jul, men men good luck liksom
    ♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • kajsalisa

Flickor, flickor! När ni ändrar era bf-datum, kom ihåg att göra det i bf-listetråden om ni inte har gjort det så att listan alltid är aktuell där... Airamanna, välkommen hit!! Lallan och 2barnamamma; coolt att det är dags för er snart. Själv har jag exakt en månad kvar till bf imorgon. Skräckblandad förtjusning!!!

• rontgensyrran
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-30 17:08:11 följande:
    3 barns mamma på ONSDAG NÄSTA VECKA !!!!!!
    WOW...shit så häftigt att veta att just den dagen får du din bebis!!! Grattis!
  • 3 barns mamma84
    rontgensyrran skrev 2010-11-30 19:10:26 följande:
    WOW...shit så häftigt att veta att just den dagen får du din bebis!!! Grattis!
    Det känns overkligt är så nervös jag e väl inte redo ännu haha men han kommer bara inse fakta herregud !!!
    Nästa vecka har jag 3 barn att ta hand om i resten av mitt liv
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • maria204

Hej igen! Här har det hänt grejer! Grattis till den stundande födseln tvåbarnsmamman!

Jag var på VUL idag och fick se mitt lilla pyre med ett tydligt tickande hjärta. En gång till får jag komma, den 16/12, men det var mest för att jag gärna ville det.  Fostret var i rätt storlek och tårarna rann på mig när jag åkte därifrån. Lycka!<3

Nu vågar jag hoppas på ett syskon till mina grabbar till av sommaren. 

• Lallan
    maria204 skrev 2010-11-30 20:40:44 följande:
    Hej igen! Här har det hänt grejer! Grattis till den stundande födseln tvåbarnsmamman!

Jag var på VUL idag och fick se mitt lilla pyre med ett tydligt tickande hjärta. En gång till får jag komma, den 16/12, men det var mest för att jag gärna ville det.  Fostret var i rätt storlek och tårarna rann på mig när jag åkte därifrån. Lycka!<3

Nu vågar jag hoppas på ett syskon till mina grabbar till av sommaren. 
    Härligt, stort grattis Jätteglad för din skull!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma