• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

det var ju för din skull jag tog bilden... men alltså det varierar ju verkligen på olika bilder hur stor man ser ut haha.
    har en där magen ser större ut men vet inte vilken som är mest rättvis... aja På ett ungefär ser den ut så där nu

• miraclee
    Muffe80 skrev 2010-12-01 18:11:51 följande:
    det var ju för din skull jag tog bilden... men alltså det varierar ju verkligen på olika bilder hur stor man ser ut haha.
    har en där magen ser större ut men vet inte vilken som är mest rättvis... aja På ett ungefär ser den ut så där nu
    Men OJ! Förvånad Jag vill ocksåååå se ut sådär! Dumma kropp! Jäättefin ju!
  • kajsalisa

God kväll alla rara tjejer. Oj vad ni har skrivit duktigt idag. Har inte haft en sekund över för FL förrän nu... Hoppas ni alla mår bra?! Hur har det gått för dig Havsklippan? Tänker på dig... Här har det varit en helt sjuk dag med bråk med städfirman som flyttstädade vår lägenhet igår. Vi var inte nöjda med deras insats och när vi påpekade det sa dom att vår lägenhet var det grisigaste dom nånsin sett. WTF!!! Så bråk har et varit ända tills dom hörde av sig och talade om att dom förväxlat oss med någon annan. Såå, slutet gott, allting gott I suppose. Men oj så energikrävande...

• Muffe80

Tack miraclee! Du är ju också jättefin!! Slår vad om att din mage kommer explodera på nån vecka sen

• miraclee
    Muffe80 skrev 2010-12-01 18:15:18 följande:
    Tack miraclee! Du är ju också jättefin!! Slår vad om att din mage kommer explodera på nån vecka sen
    Det har jag hoppats på sen v 12 haha! ;)
  • Muffe80

mct- nu kan du också kolla.

Miraclee, du kanske ska vara glad att magen kommer sent, då kanske den blir lagom stor oc det är lätt att tappa vikten sen igen?

• miraclee
    Muffe80 skrev 2010-12-01 18:59:21 följande:
    mct- nu kan du också kolla.

Miraclee, du kanske ska vara glad att magen kommer sent, då kanske den blir lagom stor oc det är lätt att tappa vikten sen igen?
    Hahah jaa, jag försöker tänka så men är man väl gravid kan de väl fan synas också! ;) Inga kilon upp än iallafall, står fortfarande på minus.. men de kommer väl sen.. +20 kg sista veckorna, hahaha!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma