• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • PåvägMotSyskon

minns inte om ja skrivit i denna tråd till dig lallan.. hihi men spela roll =))

grattis som bara den till dina 2 små!!! underbart!!! =)))))

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-12-03 18:51:54 följande:
    Jaaa alldeles för länge sen!! :( Vi ska precis iväg här, puh.. jag är heeeelt slut men ja.. får sova inatt! ;) Så jag är nog inte inne sen, men uppdatera mig, antingen här eller mail!

Kraaam!!
    Hoppas du ¨år sova länge och tungt inatt Hur mår du annars? Har HG börjat ge vika? Ska hoppa in i mag tråden och se om du lagt in någon bild på magen. Spänd på om det hänt något.....

Själv hade jag hoppades jag på att magen skulle vara mindre denna gången, men jag har tagit 2 st SF mått och då ligger vi på övre kurvan.....menmen får hålla tummarna att den dalar. Hur går det med ditt TSH? Fick i fredags reda på att mitt börjar skena iväg nu från 0,6 till 1,5....inte bra alls i mina ögon. Så jag har ökat dosen från 75 till 100 (får väl se vad doktorn säger om det ) Haha!

Har du varit iväg på skidor än? Vi var i Oslo igår till inatt...blev så himla sugen på att åka lite, men vi var "bara" där och lyssnade på Aha. Vi ställer in Funäsdalen i år. Det var ett litet helvete för magen att sitta 60 mil i bil nu. Sammandragningar som tusan, så vi får ta daxresor till Ulricehamns skidanläggning. Jaja bättre än inget...men åka det SKALL jag. Kraaam!
  • Mabaja

Nu har jag beställt julklapp till mannen. Vet inte om det är lite "tjejigt" det jag gjort men beställde en silverkedja med en etta på som det ska stå WILDA 101010 på och sen är det ett hjärta som mitt namn ska graveras in på. Sen kan man beställa fler siffror om det kommer fler barn!

Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2010-12-03 22:11:47 följande:
    Nu har jag beställt julklapp till mannen. Vet inte om det är lite "tjejigt" det jag gjort men beställde en silverkedja med en etta på som det ska stå WILDA 101010 på och sen är det ett hjärta som mitt namn ska graveras in på. Sen kan man beställa fler siffror om det kommer fler barn!
    Låter jättefint ju!

Min man fick ett halsband när han fylde år senast...em läderrem som det hänger ett långt smalt silversmycke på som lillemans namn är ingraverat på. Han ÄLSKAR det och har inte tagit av sig det en endaste gång

Men det där med siifran låter kul! Kan man ha nästa siffra på samma smycke med namnet ochså eller måste man ha ett till smycke då?

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-12-03 22:02:46 följande:
    Hoppas du ¨år sova länge och tungt inatt Hur mår du annars? Har HG börjat ge vika? Ska hoppa in i mag tråden och se om du lagt in någon bild på magen. Spänd på om det hänt något.....

Själv hade jag hoppades jag på att magen skulle vara mindre denna gången, men jag har tagit 2 st SF mått och då ligger vi på övre kurvan.....menmen får hålla tummarna att den dalar. Hur går det med ditt TSH? Fick i fredags reda på att mitt börjar skena iväg nu från 0,6 till 1,5....inte bra alls i mina ögon. Så jag har ökat dosen från 75 till 100 (får väl se vad doktorn säger om det ) Haha!

Har du varit iväg på skidor än? Vi var i Oslo igår till inatt...blev så himla sugen på att åka lite, men vi var "bara" där och lyssnade på Aha. Vi ställer in Funäsdalen i år. Det var ett litet helvete för magen att sitta 60 mil i bil nu. Sammandragningar som tusan, så vi får ta daxresor till Ulricehamns skidanläggning. Jaja bättre än inget...men åka det SKALL jag. Kraaam!
    Hej gumman!!!!

Det var verkligen inte igår hörre du! Tur att du svarade på mitt mess dock, annars hade jag vart tvungen att åka ner till dig och kolla så allt är OK HEJ och VÄLKOMMEN TILLBAKS!!!

*har saknat dig min vän*
  • Odetta

Happiness:

Förresten, hur mår lilla Sofia? Ska hon fortfarande få heta det? Är hon en snäll inneboende? Hur mår DU?

*kram*

• Mabaja
    Odetta skrev 2010-12-03 22:24:14 följande:
    Låter jättefint ju!

Min man fick ett halsband när han fylde år senast...em läderrem som det hänger ett långt smalt silversmycke på som lillemans namn är ingraverat på. Han ÄLSKAR det och har inte tagit av sig det en endaste gång

Men det där med siifran låter kul! Kan man ha nästa siffra på samma smycke med namnet ochså eller måste man ha ett till smycke då?

*kram*
    Jo men precis, det är bara att koppla samman de andra siffrorna på den här halskedjan! :)

Funderade på ett sånt som du gett din man, men så såg jag det här med siffrorna på och då blev det som det blev! :)

I år ger jag bara julklappar jag själv vill ha. haha. eller inte till min bror, han får lite ploj av något som är sååå typiskt honom. haha
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • FruW

Kikar in i er tråd o säger GRATTIS LALLAN!!! BabyBaby Fantastiskt, tänk att få två små bebisar!!

Skickar en kram till er andra, graviditetskrämpor eller inte..

//Mimmi

• Cat79

Grattis till din dotter och son LALLAN Hjärta Så mysigt att dina tvillingarna är här nu. KRAM

• 3 barns mamma84

åååååh bara 4 dagar kvar till pojken tittar ut till värden !!!
    Men jag hoppas jag hinner bli frinsk innan på onsadg..
    Idag e jag helt förkyld snorig ont i halsen ont i huvet tryck och ont i båda kinderna då mina hörntänder är för vassa så dom skaver mit kinden måste gå till tandläkaren snart för att fila ner dem igen
    Torra läppar så jag måste smörja in och röd under näsan som jag måste smörja in

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma