Happiness skrev 2010-12-05 14:45:30 följande:
Hej vännen! Ja nu är det jätte längsen vi hördes av och det är ju inte utan att saknaden sätter in

. Hur mår du och din lille i magen? Eller lille och lille han var väl ganska stor ? Har du fått fler TUL? Fick du tid för igångsättning?
Här går tiden sakta framåt. Har fått två SF mått, som också ligger på översta kurvan. Har fått några samtal med Aurora BM. Hon var så himla gullig. Hon pratade om olika saker man kan göra utan att för den saken göra kejsarsnitt. Kan få det "lovat" i journalen. Så att om man vill så får man det under förlossningen. Kanon! Sen kan man få ha en BM hos sig hela tiden under förlossningen. Under nästa besök ville hon gå igenom i detalj händelse förloppet från förra förlossningen. Ska ha med journalen. Har varit i kontakt med en doula...men jag känner mig tveksam inför det. Mannen och jag ska gå Annas profylax och det tror jag faktiskt kan vara till en större hjälp.
Sofia mår jätte bra (namnet finns kvar

). Har du bestämt dig för namn? Men för några veckor sen misstänktes det att jag läckte foster vatten och jag fick åka till Östra för en koll. Fick bl a hosta ordentligt när de gjorde en gyn undrsökning för att se om det sipprade vatten från livmodermunnen, men som tur var sa läkaren att de inte såg nått. Tyvärr sätter väl sånna här händelser lite spår och jag har blivit lite extra nojjig och uppmärksam. Har inte läst i tråden så mycket. Hur ser dina värden ut. Allt OK? Nu väger jag 87 kg, Hb 137, blodtryck 115/70. Det har också funnits misstankar om UVI ena provet visade på bakterier så jag fick göra om provet och då visades det sig negativt. Fråga mig det var möjligt men skönt att slippa ta antibiotika.
Hoppas alla ni andra har det bra och jag skickar kramar till er. Näste kvinna ut är väl 2barnsmamma skickar extra tankar till dig. Ska bli super spännande och se vad din lille landar på i vikt. Lyckospark där bak
*******************************************KRAMAR TILL ER ALLA********************************************** *
Hej vännen!
Låter som du mår bra även om du har haft fullt upp på gott och ont. Såg din magbild i andra tråden och vi ser rätt lika ut (fast jag väger lite mer...vägde 90 kg nu i v28)

Åh vad jag längtar tills vi också får våra små...
Namnet som nu leder här hemma förresten är Ivar
*kram*