Plus igen efter mf/ma

En marsbebis alltså!!!
GRAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTIIIIIISSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Telgebo: jag har också massa kramp på nätterna. Men jag har upptäckt en sak som hjälper! Ta en fem minuters stretch av vaderna innan du går och lägger dig! Det har funkat för mig iallafall. (Enkelt och billigt är det också!
)
Grattis på bröllopsdagen Maria! Skickar lite virtuella gratulationsblommor till dig!
Tjoho, idag är det 100 dagar kvar till BF!
MCT: vilket fantastiskt test, så superstarkt redan på BIM-1! Kan ju inte gå fel med ett så starkt test!
Grattis!
Spännande för er som närmar er! Maria, heja heja!
Safireee, hoppas bebisen fortsätter ta sovmorgnar även när den tittat ut..!
Har haft en tuff dag idag. Åkte in på akuten halv fyra inatt med sambon som fått en klump i en testikel och hade jätteont. Via ultraljud fick vi till slut veta att hade fått en cysta, men innan det var bekräftat hade jag inbillat mig att det var cancer och att han skulle dö. Har gråtit och varit så sjukt orolig. Nu är vi hemma igen efter 10 timmar där och vi båda är så trötta att vi nästan dör.
Maria: ja det var en godartad cysta. Så det var skönt att få det utrett!
Grattis Prommis till cyklingen!
Fy sjutton vad trött man är nuförtiden då! Sover dåligt varenda natt och är grinig och lätt-irriterad av trötthet jämt! Stackars min omgivning.....
Glad midsommar! Hoppas ni får en härlig dag! Här är det sjukstuga med sambon som är kass, men jag ska nog iväg en stund själv på en fest ändå. Kram på er!