Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Mabaja: det kommer inte alla gå åt pipan! Du vet, du har fixat en hel, fullgången graviditet en gång redan. Din kropp vet exakt hur den ska göra för att det ska gå lika bra igen!
    Men vi alla vet precis hur du känner....
    Har du bokat något tidigt VUL?

• sugarrush

Mabaja, de där första veckorna suger verkligen, när man inte kan kolla upp fostret på VUL och inte höra hjärtat med doppler. Håll ut, försök tänka på något annat. Gulla med din söta dotter. Om bara några veckor kan du kolla med VUL.

• sugarrush

MCT, vet inte om du läste mitt inlägg i andra tråden, men jag fick gravid3+ när jag var på BIM+4 i den här graviditeten. Och det var ändå bara EN bebis. Så du behöver nog inte vara rädd för fyrlingar.....

• sugarrush

Jag plussade på BIM-5 och det var inte något fisigt svagt, utan ett klart tydligt streck. Så det är inte alls omöjligt att plussa så tidigt!
    Ja, gravid är du och bebis blir det. Minst en

• sugarrush

Fan...orkar inte mer nu... Åker in till akuten nu igen med sambon... Han har varit magsjuk i två veckor och tynar bort. Läkarna hittar inget men han blir bara sämre. Jag är så orolig..!

• sugarrush

MCT, ja de har avföringsodlat men de hittade inget. Jag vet inte vad exakt de kollade efter då dock... Salmonella borde de väl ha kollat? Idag har han fått muskelkramper också, och han har så ont...

• sugarrush

Tack MCT! Snäll du är! Ja, jag orkar inte mer, gråter av oro varje dag, det känns som om han tynar bort helt. Nu väger han typ 57 kg till hans 180 cm... Känns ju sådär.

• sugarrush

Mabaja: fy vilken idiot! Ställ din pappa till svars, sådär kan han ju bara inte göra!

Uppdatering: alla sambons prover visar utmärkta resultat igen. Så nu åker vi hem igen. Känns lite hopplöst, hur länge ska han vara såhär sjuk utan att de hittar ngt...?

• sugarrush

Pust, jag orkar snart inte mer. Sambon har varit uppe och kräkts 20-30 ggr inatt. Det fanns inte ett dugg att kräkas upp ens första gången.. Försökte få honom att dricka vätskeersättning, men efter två msk fick han kraftig magvärk och fick gå dubbelvikt till toan o kräkas och diarréa.

• sugarrush

Färnevik, tack, ja man önskar ju att de kunde lägga in honom. Men han var inte uttorkad när de kollade igår. Låter som det du hade ja, ska försöka få med honom till vårdcentralen imorrn så vi kan få en remiss.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma