Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Ja MCT! Fan vad det är DIN tur nu!

• sugarrush

Och den här gången MCT, så kommer inte mensen! Det bestämmer vi nu!
    När ska du börja testa?

• sugarrush

Va skönt Telgebo! Förstår att du är lättad!

• sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-13 20:33:32 följande:
    Jag vetinte...hmm... på fredag tror jag... hihi! Har massor med tester hemma!
    Ljuvligt! Ser fram emot att se dina små glädjetjut här i tråden fram emot helgen då!
    Då kommer jag få en liten glädjetår i ögat för din skull...
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    MCT79 skrev 2011-06-15 15:54:21 följande:
    Jag har plussat...svagt... men det är bim på måndag först.... fingers crossed...
    WOW! VAD UUUUNDERBAAAAAAAAAART!!!! SHIT POMMET FRITES vad glad jag blir för dig!
    Grattis gumman!!!!

P.S. Det där var minsann första halvan av 2012 med GOD marginal!. Snyggt jobbat!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-16 14:22:56 följande:
    Han kommer aldrig slå barnen han är igen idiot. vad ska jag göra jag bor ju här jag vill inte ha soc efter mig precis. jag har inte problem nu jag lovar
    Men gumman.... Jo, han är en idiot som slår DIG! Du förtjänar det inte!

Bra att det funkar nu, och jag hoppas han aldrig gör det igen. Varför blir det så när du väntar barn varje gång? Är du rädd för honom, hur funkar det att leva ihop, behöver du trippa på tå för att undvika att han får några utbrott? Förlåt om jag konfronterar dig med en massa svåra frågor, men jag bryr mig om dig, och blir lite orolig för dig vännen!
    Stor kram! Hjärta 
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Telgebo: jag förstår att det känns pissjobbigt!!! När äntligen din syster lagt ner tjafset så kommer en annan och förstör. Önskar det fanns ngt man kunde göra.. Suck!

• sugarrush

2barnsmamma, jag önskar jag kunde göra något. Jo, om han slår dig och du inte har pengar att ta dig därifrån, hör av dig till mig så kommer jag med bilen och hämtar dig. Och kör dig till Sverige. Borde få plats med alla tre kidsen i baksätet också.

• sugarrush

Jag bor nära danska gränsen så det är inga problem vännen!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma