needtobreathe skrev 2011-06-28 13:25:23 följande:
Har dom gjort avföringsprov? Salmonella?
Japp! Det kollades förra veckan men de hittade inget sånt heller. Det var min första tanke själv också.
Alicia 72 skrev 2011-06-28 13:02:38 följande:
Hoppas ändå att han blir inlagd! Via dropp kan man ju i alla fall hindra borttyningen medans man utreder vad det kan vara. Vilket sjukhus är det han hoppas bli inlagd på?
Alicia
Helsingborg.
3 barns mamma84 skrev 2011-06-28 13:21:33 följande:
Mamma hade samma sak i ca 2 veckors tid spydde inte men hade bara diarr'e hela tiden. hon vågade inte ta sig någonstans alls var tvungen att stanna hemma och bara springa fram och tillbaks från toan. kunde inte äta alls inte dricka häller då allt kom ut. Hoppas din man blir bättre gumman.
Nej, min kille varken vågar eller kan ta sig någonstans. Inte ens för att hämta tidningen faktiskt. Han kan inte gå upprätt, får kramper i hela magen bara han försöker stå upp rakt, eller sitta. När han lägger sig ner får han spykänslor och måste till toa för att hulka.
Fan, nu ville tydligen inte akuten skicka in honom till mag-tarmenheten heller! De ville bara ta nytt avföringsprov, denna gång för att kolla parasiter och sedan skicka HEM honom igen!!! Jag blir så trött, kan de göra en såndär tarm-skopi så man får kolla om det är ngn infektion?????´
Gah!
Sorry för mina negativa inlägg idag men jag är så arg, ledsen och OROLIG!!!!