Plus igen efter mf/ma
Sofia idag 5 dagar gammal.Stort plåster på handen efter PKU-testet.
Sofia idag 5 dagar gammal.Stort plåster på handen efter PKU-testet.
Nöjd efter lite mjölk.
En snabbrapport från oss :Är uppkopplad en snabbis nu när Sofia sover. Går verkligen i ett nu. Hon äter äter och äter. Bröstvårtorna är såriga så det gör rikigt ont. Var hos BVC i förrgår. Hon är redan tillbaka på sin fördelse vikt. Skönt!
Men vet ni vad? BM på för lossning inghar mätt Sofia helt galet visade det sig. Igår var hon 52, 3 cm inte kan hon ha vuxit så mycket. Så hon var alltså 52 cm lång och inte alls 49. Haha! Glasögon på jobbet är att rek.
Var på spec.BB igårför att träffa barnläkare igen eftersom jag stannade bara en natt. Sofia var ett A-barn sa han. Precis som jag inte vet det
Allt ser fint ut check. Har en ny lapptop och markören hoppar...
Även jag blev synad av BM på BB. Blev inte sydd men ville ändå få det kollat då jag känner av värk. Allt såg fint ut hon visade med spegel för mig. Rumpan har dock vänt sig in och ut gör så ont.
Sugar: Hoppas din oro har släppt. Har inte läst allt men förstår att du inbromsat. Har aldrig hört om några bältesskador. Tvärtom....skyddar magen från ratten. KRAM
TACK ALLA FÖR ERA FINA GRATULATIONER 1000 SLÄNGPUSSAR TILL ER!!!!
Sugar: Tänk att inte kunna se på sin förlossning. Nightmare!
Sofy: Snart är du där bara 2 veckor kvar. TUL är ju ett hopplöst mätintrument. Sofia skulle med största sannolikhet väga 3600 och kom ut modellen större. ![]()
2barnsmamma: . Pratade med Linda bara för några veckor sen. Hur kunde det gå så snabbt...Jag nämner hennes namn för jag vet att hon inte skulle ha ont av det. Satt och grät hela kvällen igår. Tänker på hennes äldste son.Hjärtat blev så tungt. Vi var ensamstående samtidigt och då får man ett lite speciellt band med barnet. Man har ju liksom bara varann. Nä nu kommer tårarna igen. Är så himla amningskänslig just nu. Varför just hon liksom? Så snäll så omtänksam. Himlen är ett bättre ställe att vara på nu när Linda är där. Vem vet hon går nog omkring och fotar lite här och där...tror du inte det? Små änglabarn tror jag hon skulle börja med
Vet du om det finns någon tråd här på FL där man kan skicka en hälsning?
Hoppar in och vinkar till alla.
GRATTIS till pojken Sofy. Men visst är han lik far sin?