• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2010-12-10 21:16:03 följande:
    Har du tid innan jul eller ska vi ta efter?

Jag är klar med alla julklappar och så så jag har ingen större press, förutom dagen innan då vi ska julhandla maten och julstäda då vi firar här hemma! Har bara ett läkarbesök inbokat typ på tisdag hos amningsmottagningen, min svamp försvinner inte! :(

Pinklove: Ville du hänga på och ta en fika?
    Men vilken envis svampinfektion du fått då....tusan!

Men innan jul funkar för mig tror jag...ska kolla kallendern så återkommer jag Skulle vara himla kul att ses igen! Och efter jul kanske vi kan se om vi får ihop nått i Enköping kanske...då kan ju Sofy vara med också (och andra från storstan som vill så klart ) för då blir det ju inte så långt att åka för nån av oss

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-12-10 21:50:20 följande:
    Men vilken envis svampinfektion du fått då....tusan!

Men innan jul funkar för mig tror jag...ska kolla kallendern så återkommer jag Skulle vara himla kul att ses igen! Och efter jul kanske vi kan se om vi får ihop nått i Enköping kanske...då kan ju Sofy vara med också (och andra från storstan som vill så klart ) för då blir det ju inte så långt att åka för nån av oss

*kramisar*
    Har haft problem nu i minst fem veckor! Det är inte roligt längre! Två veckor med salva och igår blödde jag igen... Hon på amningsmottagningen trodde på att jag fått nån bakterie tillsammans med svamp och då läker inte brösten... Så nu ger jag allt mitt hopp till tisdag!

Kolla kalendern.. Nästa vecka har jag lite halvfullt, eller ja.. tisdag, onsdag och fredag!

Ja Enköping låter bra! :) Är det nån som hittar där? :) Eller stan är ju inte så svår att hitta i, är inte så stort, men är en bit om man åker kommunalt...
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • mallanis

2barnsmamma- Stort Grattis till dina fina kille !!!!!

Mabaja - Tråkigt med svampen hade gärna fikat men ni bor 50 mil för långt söderut ;)

Påväg mot syskon- Hoppas killen mår bra nu och har blivit lite omplåstrad!

Tredje gången gillt!?
  • acure

Mabaja: jag hänger gärna på och fikar.:) 2 barnsmamma: stort grattis till den fina killen och härliga förlossningsupplevelse! Helt underbart!

• Mabaja
    acure skrev 2010-12-10 22:10:06 följande:
    Mabaja: jag hänger gärna på och fikar.:) 2 barnsmamma: stort grattis till den fina killen och härliga förlossningsupplevelse! Helt underbart!
    Vad kul!!! kan du före jul eller föredrar du efter?
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Happiness
    GRATTIS till dina pojke 2barnsmamma och GRATTIS till din drömförlossning. Vilken revansch så jäkla gött. Nu kan du utan oro och problem skaffa en till

Han ser så gossig och kramgo ut. Sen blir ju huvudformen så rund och fin med en gång....Vilken guldklimp!!!!!

Du gjorde det bästa jobbet och Danskarna fick lov att hjälpa till och det verkar som de lyckades väldigt bra. Skönt att höra från dig och se bilderna. Kram!
  • rontgensyrran

Då har jag äntligen tagit mig i kragen och fotat en magbild. Ser ändå lite smickarande ut med den stora magen, det gör ju att allt annat ser så mycket mindre ut i jämförelse hahahahaha...

Idag är det precis 4 veckor kvar tills hon är beräknad, det känns helt otroligt. Jag undrar så hur hon kommer att se ut.

• Happiness
    rontgensyrran skrev 2010-12-11 01:24:30 följande:
    Då har jag äntligen tagit mig i kragen och fotat en magbild. Ser ändå lite smickarande ut med den stora magen, det gör ju att allt annat ser så mycket mindre ut i jämförelse hahahahaha...

Idag är det precis 4 veckor kvar tills hon är beräknad, det känns helt otroligt. Jag undrar så hur hon kommer att se ut.
    Var du också uppe och nattsuddade. . Bilden var jätte fin....Du börhar se smal ut nu . Du äter väl ordentligt Rontgen? HAha...Grattis till "en-månad-kvar-dagen"....Hur har det gått med din urinblåsa och det strulet som var för ett tag sen? Kram
  • FruW

2(3!!) barnsmamma - stort grattis till sonen, sååå söt!! Skönt att höra att allt gått bra och att du är nöjd med din förlossning!

Kram från mig

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma