• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta

Happiness:

Jätte fint julkort vännen! Tänkte bara om du inte själv tänkt på det så på bilden du la ut nu visas hela ert efternamn.

*bamsekram*

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-12-14 22:19:11 följande:
    Jag tror att jag har lergigan hemma...men vet inte hur dem funkar med Trombylen? Vet inte heller på rak arm vart jag har dem...vad är Tavegyl? Känner igen namnet...

blir inte man trött av Postafen också? Kan ta en sådan så är jag inte allt för däckad i morgon...

*kram vännen*
    Ja men det låter ju jätte bra ODD. perfekt att du har Postafen kvar. Absolut kommer oron ge med sig lite av postafenet men att du inte blir heldäckad. Vem vet du kanske måste ha lite krafter under natten också. Vad bra vännen!!!!!! Du fixar detta nu....ta en postafen och lägg dig i sängen...försök sova det är det bästa botemedlet. Så vips har du din man snart hos dig igen.  *KRAMAR*
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-12-14 22:25:00 följande:
    Ja men det låter ju jätte bra ODD. perfekt att du har Postafen kvar. Absolut kommer oron ge med sig lite av postafenet men att du inte blir heldäckad. Vem vet du kanske måste ha lite krafter under natten också. Vad bra vännen!!!!!! Du fixar detta nu....ta en postafen och lägg dig i sängen...försök sova det är det bästa botemedlet. Så vips har du din man snart hos dig igen.  *KRAMAR*
    Yes Ma´m

*Bamsekram till världens bästa Happiness*
  • Happiness
    Bjornis skrev 2010-12-14 22:22:02 följande:
    Å, du skickar dem alltså som RIKTIGA kort. nu fick du mer plus i kanten! Tänkte de skulle gå med e-post.
    Haha nä e-post vet jag knappt vad det är. jag skriver ut dem och skickar iväg på "gammalt" sätt. Hela grejen har ju blivit en sport...varje år måste jag komma på en ny idé som självklart toppar fjolårets....KRAM

GOD NATT vänner over and out!!!!!
  • Mabaja
    Happiness: TACK!!!! Och massor av kramar till dig, Sofia och hela din familj! Vilket fantastiskt julkort du skapat! Jättefint!  

Bjornis: Ja det var lite kylslaget! och ögonen var som sandpapper på slutet men med lite vila så var det bra igen!

Odd: Jag tycker också att det är jobbigt med alkoholintag! Själv har jag ju aldrig druckit men det har varit många duster mellan mig och min man. Jag har väldigt negativa erfarenheter och de kommer upp emellanåt! Men vill du prata så finns jag här, på mobilen och i Västerås för en fika! Flört 
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2010-12-14 22:31:32 följande:
    Happiness: TACK!!!! Och massor av kramar till dig, Sofia och hela din familj! Vilket fantastiskt julkort du skapat! Jättefint!  

Bjornis: Ja det var lite kylslaget! och ögonen var som sandpapper på slutet men med lite vila så var det bra igen!

Odd: Jag tycker också att det är jobbigt med alkoholintag! Själv har jag ju aldrig druckit men det har varit många duster mellan mig och min man. Jag har väldigt negativa erfarenheter och de kommer upp emellanåt! Men vill du prata så finns jag här, på mobilen och i Västerås för en fika! Flört 
    Tack bästaste Mabaja! Då ser jag fram emot en fika med dig och underbara Wilda! Kolla upp tisdagen vet ja...runt 11-12 tiden förslagsvis?

Nu går jag och lägger mig...känns lite bättre nu också. TACK alla underbara för ert stöd, ni är bara bäst!

*kramkramkram*
  • Mabaja
    Odetta skrev 2010-12-14 22:37:49 följande:
    Tack bästaste Mabaja! Då ser jag fram emot en fika med dig och underbara Wilda! Kolla upp tisdagen vet ja...runt 11-12 tiden förslagsvis?

Nu går jag och lägger mig...känns lite bättre nu också. TACK alla underbara för ert stöd, ni är bara bäst!

*kramkramkram*
    Jag lovar att kolla upp tisdagen! :) Ska bli sååå kul att träffa dig!

Pinklove: Du kunde först efter 15 eller hur var det? Eller är du kanske lite julledig? :)
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • Cat79

Happiness: Vilket fint och ambitiöst julkort du gjort - helt impad. KRAM

Sofy: Stor krya-på-dig KRAM

Odd: Hoppas ni kan prata ut idag du och din sambo

• Pancakes

Godmorgon på er fina tjejer!

Miraclee, hur mår du idag? Lät inget kul det där?

Happiness, vad duktig och pysslig du är! Superfina kort. Men vilka är barnen? Har inte hängt med nu... Inte har du väl tre barn sen tidigare?

Odd, hur gick det igår? Hoppas det känns bättre idag. Känner igen mig med hur jag var med mitt ex som hade dåligt spritsinne. Men känner inte alls så med min nuvarande. Jag har väldigt hög tolerans vad han gör och skulle han bli för full är det hans problem och det lägger jag mig inte i. Om han inte skulle vara dum mot mig förstås men det är han aldrig. Blir bara kramig. Jag får samma tolerans från honom och han har tagit hand om mig om jag råkat dricka för mycket och mått dåligt. Men visst kommer man kanske känna annorlunda sen när man är höggravid. Det är inte lätt att inte ta med sig sina gamla erfarenheter in i förhållandet och då blir det ju svårt att lita på nån. Var likadan i början men det gick över med åren. Det är ju inte hans fel liksom att någon betett sig som en idiot i mitt förflutna. Jag hoppas att ni kan ha ett bra samtal om det idag och förstår varandra och att han förstår hur du känner dig. Kram på dig!

• Muffe80

Hur mycket hade ni gått upp i v 20 ungefär?

Jag har gått upp 3 kg och väger nu 56, aldrig hänt så det känns koooonstigt.... är nog lite nojjig....

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma