• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Odetta

Förresten, en rolig grej som hände igår:

När jag var inne på ICA för att posta tösernas paket kom det fram en gubbe till mig och sa "Du har en bulle i ugnen" HAHA...jag fick sådan lust att säga "Nähäääää....har jag???" Men det gjorde jag inte utan sa bara "ja" och log.

Folk är udda ibland

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Bjornis
    Odetta skrev 2010-12-15 11:34:41 följande:
    Och jag fortsätter att spamma lite när ingen annan gör det

Någon här som är kreativ???

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m56154952.html

*kramkram*
    Men Odd, hur gammal är du? Har inte du massa barn? Haha. Kommer inte in på din profil så jag inser att jag inte vet mer än det du skriver här om dig. Du ser ju så ung ut! Du kanske är ung med en massa barn iofs, inte nåt konstigt med det. Hehe. Men du ser ju ut som 22.
  • Odetta
    Bjornis skrev 2010-12-15 12:20:56 följande:
    Men Odd, hur gammal är du? Har inte du massa barn? Haha. Kommer inte in på din profil så jag inser att jag inte vet mer än det du skriver här om dig. Du ser ju så ung ut! Du kanske är ung med en massa barn iofs, inte nåt konstigt med det. Hehe. Men du ser ju ut som 22.
    haha, tack för komplimangen...jag är 30 (jag lägger till dig i mina adressbok så kommer du in på min sida )

*kram*
  • Bjornis
    Odetta skrev 2010-12-15 12:31:45 följande:
    haha, tack för komplimangen...jag är 30 (jag lägger till dig i mina adressbok så kommer du in på min sida )

*kram*
    Tack! Ja, nu är du ju inte lastgammal men 30? Nä, du ser mkt yngre ut än mig och folk gissar ofta att Jag är yngre än jag är (är ju 31). Ja, sug du åt dig av komplimangen för det var en sån. Solig

Näpp, nu lovade jag i ett svagt ögonblick igår att jag skulle ta mig ut och köpa skruv (jihooo) idag... Bara bylsa på sig och vagga ut!
    Idag har vi fått gamla sängen såld också. Hade lagt ut den för 700 men så var de bara såååå söta de som kom och köpte den. Ett ungt par som skulle flytta ihop här i gbg så de fick den för 500. Jag gör alltid så, prutar åt fel håll när jag säljer saker. Haha.
  • Odetta
    Bjornis skrev 2010-12-15 12:35:09 följande:
    Tack! Ja, nu är du ju inte lastgammal men 30? Nä, du ser mkt yngre ut än mig och folk gissar ofta att Jag är yngre än jag är (är ju 31). Ja, sug du åt dig av komplimangen för det var en sån. Solig

Näpp, nu lovade jag i ett svagt ögonblick igår att jag skulle ta mig ut och köpa skruv (jihooo) idag... Bara bylsa på sig och vagga ut!
    Idag har vi fått gamla sängen såld också. Hade lagt ut den för 700 men så var de bara såååå söta de som kom och köpte den. Ett ungt par som skulle flytta ihop här i gbg så de fick den för 500. Jag gör alltid så, prutar åt fel håll när jag säljer saker. Haha.
    Du får vagga försiktigt

Jag tycker också att det är svårt att sälja saker...är lättprutad jag med. Men se det såhär...nu har du gjort en god gärning såhär i jultider

*kramkram*
  • Happiness
    Pancakes skrev 2010-12-15 08:56:18 följande:
    Godmorgon på er fina tjejer!

Miraclee, hur mår du idag? Lät inget kul det där?

Happiness, vad duktig och pysslig du är! Superfina kort. Men vilka är barnen? Har inte hängt med nu... Inte har du väl tre barn sen tidigare?

Odd, hur gick det igår? Hoppas det känns bättre idag. Känner igen mig med hur jag var med mitt ex som hade dåligt spritsinne. Men känner inte alls så med min nuvarande. Jag har väldigt hög tolerans vad han gör och skulle han bli för full är det hans problem och det lägger jag mig inte i. Om han inte skulle vara dum mot mig förstås men det är han aldrig. Blir bara kramig. Jag får samma tolerans från honom och han har tagit hand om mig om jag råkat dricka för mycket och mått dåligt. Men visst kommer man kanske känna annorlunda sen när man är höggravid. Det är inte lätt att inte ta med sig sina gamla erfarenheter in i förhållandet och då blir det ju svårt att lita på nån. Var likadan i början men det gick över med åren. Det är ju inte hans fel liksom att någon betett sig som en idiot i mitt förflutna. Jag hoppas att ni kan ha ett bra samtal om det idag och förstår varandra och att han förstår hur du känner dig. Kram på dig!
    Tack tack Pancakes...Min son är född-03 och min man har två barn...och så har vi lilla Sofia i magen Men jag börjar redan bli sugen på en till..Haha! Känns så himla fjutigt att "bara" få 2 barn på en livstid. / i familjen skulle ju gå bra eftersom de stora familjebussarna är 7 sitsiga. Kramkram
  • Odetta
    Happiness skrev 2010-12-15 12:53:06 följande:
    Tack tack Pancakes...Min son är född-03 och min man har två barn...och så har vi lilla Sofia i magen Men jag börjar redan bli sugen på en till..Haha! Känns så himla fjutigt att "bara" få 2 barn på en livstid. / i familjen skulle ju gå bra eftersom de stora familjebussarna är 7 sitsiga. Kramkram
    Haha, jinxa dig inte med hur många platser ni har i familjebussen...bara för det blir det tvillingar nästa gång

(På tal om tvillingar...undrar hur det går med Lallan och hennes sötisar)

*kram*
  • PåvägMotSyskon

oj vad ni skriver flickor. =) härligt å se!!!

Ja vet knappt va ja skrivit i tråden, men iaf så kände ja mig konstig "därnere" efter hinnsvepningen igår, me all rätt då hon gjorde en sån...  ådå å då kände man väl lite mer av sammandragningarna. men som sagt inget har hänt o ja känner inte av nå som ja kan säga AHA nu är de på g.. MEN de gjorde ja inte förra gången vi gjorde detta heller, förrän dagen efter på kvällen, en svag mensvärk till SD me kanske 20 emellan? så om de blir lika, så bör ja känna nått ikväll... o som sist så kom de igång då på natten/morgonen me jävelusiska värkar, o han föddes dagen efter det... så man kan hoppas att de e ungefär lika, isf så har ja bebis imorgon.. men de tror ja inte haha, pessimisten har tagit över mig =P

iaf så har ja bm-tid imorgon för en till hinnsvepning.. =) så nu går man bara o väntar på att nått ska hända. Huvudet va centrerat sa hon efter hon kännt, o de ska den vara när det är på g, eller hur man ska säga.. känns toppeloppen =)

en annan sak är ju mindre skoj, o de e ju att minstingen spydde idag till frukosten, men de kanske va för magen va ovan mat (han åt ej igår då han va magsjuk dagen innan) så de kanske blev för mycket för magen hans?? får hoppas på det. För efteråt så ville han ju ha mer, o vad gör man?? han fick de, o än har han inte visat nån mer tendens o spy, *PEPPAR.. PEPPAR,,*

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • Odetta

PvMS: Det låter spännande! Jag håller mina tummar att det drar igång ikväll då, du får lova att hålla oss uppdaterade

*kramisar*

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma