• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • inga76

maria204 - håller tummarna för dig i morgon!

mabaja - vilka vackra bröllopsbilder! och vilken fin klänning! Ser ut som att ni hade tur med vädret också.

• Mabaja
    inga76 skrev 2010-06-08 22:33:43 följande:
    maria204 - håller tummarna för dig i morgon!

mabaja - vilka vackra bröllopsbilder! och vilken fin klänning! Ser ut som att ni hade tur med vädret också.
    TACK! Ja vi hade verkligen tur med vädret.. Ösregn på fredagen, ösregn på morgonen, blev uppehåll vid 11.30... Samling hos min pappa kl 12 för gästerna, då tittade solen fram. Kl 13 när vi kom till kyrkan började det torka upp.. Vid vigseln kl 14 hade temperaturen stigit till 20 grader och strålande sol. Efter vigseln var det 28 grader och världens bästa väder! =) Kl 24 var det fortfarande 20 grader utomhus.. På söndagen ösregn igen! Det kallar jag tur med vädret..
  • kajsalisa

God förmiddag ladies. Skriver från ett regnigt Göteborg. Vad hände med sommarvärmen som vi hade hunnit vänja oss vid???
    Imorgon smäller det för oss 3 som har UL/VUL. Hoppas på tre lyckade resultat av tre!!

Hur går det för dig Odd? Ingen mer blödning?

• kajsalisa

Maria204; Håller givetvis tummarna för att allt ser bra ut i din lilla mage idag också.

• maria204
    kajsalisa skrev 2010-06-09 10:26:36 följande:
    Maria204; Håller givetvis tummarna för att allt ser bra ut i din lilla mage idag också.
    Tack för alla tummar, men det hjälpte tyvärr inte. Det blir en skrapning till, nu på fredag. Gråter Jag är trött, ledsen och tom. Känslorna känns igen... Idag är jag hemma från jobbet, men imorgon tänker jag gå på avslutningen och sedan ska jag prova brudklänningen. Ikväll ska vi träffa prästen. Allt känns så absurt! Min älskade sambo grät han också idag. HAn var verkligen inte beredd på det här. Fostret hade inte växt som det skulle och det fanns ingen hjärtaktivitet och inget flöde till det heller. Fy fan! Jag vet inte om jag kommer våga försöka igen. I alla fall tar vi en paus nu över sommaren och försöker leva i nuet.

Lycka till ni andra!
  • kajsalisa
    maria204 skrev 2010-06-09 10:56:46 följande:
    Tack för alla tummar, men det hjälpte tyvärr inte. Det blir en skrapning till, nu på fredag. Gråter Jag är trött, ledsen och tom. Känslorna känns igen... Idag är jag hemma från jobbet, men imorgon tänker jag gå på avslutningen och sedan ska jag prova brudklänningen. Ikväll ska vi träffa prästen. Allt känns så absurt! Min älskade sambo grät han också idag. HAn var verkligen inte beredd på det här. Fostret hade inte växt som det skulle och det fanns ingen hjärtaktivitet och inget flöde till det heller. Fy fan! Jag vet inte om jag kommer våga försöka igen. I alla fall tar vi en paus nu över sommaren och försöker leva i nuet.

Lycka till ni andra!
    Nej, nej, nej!!! Så fruktansvärt orättvist. Skickar över massor av kramar. Så ofattbart Maria... Rynkar på näsan
  • Odetta

Lycka till ni andra!
    Men gumman då...nejnejnej det är inte sannt! FAN också!!!! Skickar massor med kramar till dig och håller om dig hårt....jävla skithelvete!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • rontgensyrran

Lycka till ni andra!
    Usch man blir alltid lika ledsen när man hör att nån drabbas av detta missöde ännu en gång. Man vet ju tyvärr alltför väl hur det känns. Vi borde inte får uppleva det ännu en gång! Tänker på dig och hoppas du snart kommer in här igen för att stanna den gången! *styrkekram*
  • Happiness

Lycka till ni andra!
    Åh vännen det är för jävligt. Jag finner inga ord...utan det stora...VARFÖR??? Usch jag vill inte att du ska behöva gpå igenom detta. Beklagar det djupaste. *kramar om*
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma