• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204

Happiness: Välkommen hit!!! Vad kul! Jag får tårar i ögonen när jag ser hur många av er som stöttade mig i den andra tråden som också har små frön i maggen. Glad

• Cat79

Var på mitt andra VUL idag 10+3 och allt såg bra ut, min bebis är 4 cm nu och ett fint tickande hjärta! Är så glad!!!!!!!! Nu sitter jag och sambon och funderar om vi ska göra KUB eller ej....

Kul med alla nya  som hittat hit, en fantastisk tråd då man har mer gemensamt med dem som varit med om något innan.

Stor kram till alla!

• Odetta
    Cat79 skrev 2010-06-07 20:28:06 följande:
    Var på mitt andra VUL idag 10+3 och allt såg bra ut, min bebis är 4 cm nu och ett fint tickande hjärta! Är så glad!!!!!!!! Nu sitter jag och sambon och funderar om vi ska göra KUB eller ej....

Kul med alla nya  som hittat hit, en fantastisk tråd då man har mer gemensamt med dem som varit med om något innan.

Stor kram till alla!
    {#emotions_dlg.flower} Åh vad skönt! GRATTIS till lyckat VUL!!!!! {#emotions_dlg.flower}

*kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Mabaja

Härligt Cat79! Det är ju en fantastisk känsla att få se miraklet på skärmen, speciellt med tråkigheter i ryggsäcken!

Jag har sååå jobbigt med foglossning! Är en mindre plåga, men värt varje sekund när liten är ute! Gick förresten in i sjätte kalendermånaden idag! Det är lite kul! Jag börjar kunna lägga lite månader bakom mig och har bara tre kvar.. Faktiskt!

• kajsalisa

Stor kram till alla!
    Åh så underbart!!! Superglad för din skull. Håll tummarna för mig på torsdag.

Kram på dig!
  • PåvägMotSyskon
    Nataliesliv skrev 2010-06-07 09:50:54 följande:
    Det är nog olika... vi fick kallelse ca 1 mån innan tiden. Men sen får man ju tid i olika veckor också, vissa får för vecka 18, andra 20. Så håll ut
    Ja att man får de i olika veckor vet jag, men vill ju veta när de där pappret kan dimpa ner i lådan =))) ja minns ju inte alls de 2 senaste gångerna.

men jag minns att senast så  va äl säkert mitten på juli, sen va rul 10nov, så 4mån ca senare.. Å nu e de  strax 2mån sen äl =))

Man längtar som en tok.. man kan knappt tro att det bor en bebis därinne? förutom min eviga svullnad haha =))

Hade jag inte svullnaden+ + på gravid sticka.vecko indikator. å utebliven mens (å tröttheten då å då) så skulle ja inte på på de hihi
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • rontgensyrran

Stor kram till alla!
    Åhh grattis! Har du nån bild på sötisen som du vill visa oss. Kan inte stirra mig mätt dessa sötnosar vi bär på magen.

Jag håller med dig! De är ni alla underbara flickor i tråden som gör den fantastikt! Kram tillbaks
  • Bjornis

Stor kram till alla!
    Å 4 cm! Va stort och bra! Grattis till lyckat vul!
  • PåvägMotSyskon

Stor kram till alla!

Härligt o höra =)) kul o se miraklet på skärmen =))

vet att när jag gjorde vul i 9+4 så va han 26,6mm.

å din bebis är alltså 4cm ca 1v senare.. Häftigt =)) ÄR typ i 9+6 idag (på ett ca)

kul å veta längden genom nån som gått på vul, på alla gravidsidor står de så olika.

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma