• Euphoria85

Vi som hade Bf januari/februari 2010

då fortsätter vi här då!!

(: Melwin och Edwin :) sansad.webblogg.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 18:27
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-12 09:23
    Sansad: 24/11 Melwin och Edwin , Enäggs, v31+1
    maammas: 28/11 Saga och Selma, tvåäggs, v29+6
    Hanide: 8/12 Lukas och Simon, tvåäggs, v 36+1
    Mumindalen: 12/12 Darko och Nikola, enäggs, v 35+0
    Fröken Fajans: 1/1 Lukas och Oskar, enäggs, v 34+3
    Orsino: 9/1 Viktor och David, tvåäggs, v39+4
    Frokenmumin 10/1, Max och Melvin, Enäggs, v31+4
    Bananflugan82: 13/1 Oliver och Ludvig, enäggs, 32+5
    Nillan82: 14/1 Erik och Isak, enäggs, v 34+5
    Mysan31: 23/1 Sandra och Alicia , tvåäggs, 37+0
    Verymuch, 30/1 Saga och Liam tvåäggs, 38+0
    Happyme666; 6/2 Benjamin och Saga, tvåäggs, 39+6
  • Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010
  • Mysan31

Hej!

Då har vi varit o tagit 3 mån vaccinet. Tjejerna är lite kinkika nu Få se när det släpper. Vikterna är bra på båda. Nu mins jag inte hur mkt men nu skiljer det sig 700g mellan tjejerna.

Nu gråter dom...vi hörs

• Lapp
    Mrs J skrev 2010-04-29 14:05:23 följande:
    Lapp - med risk att göra dig avundsjuk så Ja, de sover hela natten utan avbrott för mat. Igår somnade båda redan vid 20 (ovanligt tidigt). Felix vaknade då 4 imorse men somnade om vid 5 efter mat och sov till kl. 9. Stella vaknade 05.30. Vi inser att vi har det väldigt bra med nätterna!
    Ha ha. Vad kan man säga?  Grattis! {#lang_emotions_laughing} 
    Har du några tips? Hur mycket äter dem varje mål t ex? Hur ofta äter dem per dag?

Mysan- mina killar blev också lite griniga efter sprutan, men det gick över efter ett dygn. De fick feber också så jag gav dem lite alvedon.
    Det skiljer ca 2kg mellan mina killar!! Fastän de hade samma födelsevikt!

Ikväll ska vi grilla korv och maschmallows, men det snöar ute {#lang_emotions_frown}
    Trodde att våren var på väg på riktigt, nu känns det som man tog ett steg tillbaka.
    *Arvid & Gustav*
  • hanide

Lapp, snöar det???! Tur jag inte bor där du är hahaha!! Jag ska ta och hänga ut en tvätt och hålla alla tummar på att det inte blir regn, fast de har sagt att det ska bli det ikväll......
    Ikväll är det sambons tur att gå ut och roa sig. Jag har gjort det några gånger, men han har bara varit iväg en gång sen killarna föddes. Jag tänkte ta tillfället i akt och njuta av att vara själv, alltså om Simon och Lukas sover som de brukar göra hehe.

• Lapp
    hanide skrev 2010-04-30 11:51:06 följande:
    Lapp, snöar det???! Tur jag inte bor där du är hahaha!! Jag ska ta och hänga ut en tvätt och hålla alla tummar på att det inte blir regn, fast de har sagt att det ska bli det ikväll...... Ikväll är det sambons tur att gå ut och roa sig. Jag har gjort det några gånger, men han har bara varit iväg en gång sen killarna föddes. Jag tänkte ta tillfället i akt och njuta av att vara själv, alltså om Simon och Lukas sover som de brukar göra hehe.
    Är inte heller så förtjust i att det snöar men det är inte man kan göra för att påverka.
    Det har varit en lång och jobbig vinter.....
    Nu brukar vi vara ute och kratta gräsmattan, i vanliga fall.

Idag fick jag ett paket på posten!! Alltid lika kul.
    Två VILLERVALLA dräkter! De är sååå fina. En grön till Gustav och en blå till Arvid, med en massa fina stjärnor, så klart!

Inte blev det att deklarera idag heller. Gustav har varit jätte ledsen.Får inte lämna han i sittern någon sekund. Blir nog uppe ikväll/inatt, det är då jag hinner få vissa saker gjorda. I lugn och ro....
    *Arvid & Gustav*
  • Euphoria85
    Lapp skrev 2010-04-30 15:19:10 följande:
    Är inte heller så förtjust i att det snöar men det är inte man kan göra för att påverka.Det har varit en lång och jobbig vinter.....Nu brukar vi vara ute och kratta gräsmattan, i vanliga fall.Idag fick jag ett paket på posten!! Alltid lika kul.Två VILLERVALLA dräkter! De är sååå fina. En grön till Gustav och en blå till Arvid, med en massa fina stjärnor, så klart! Inte blev det att deklarera idag heller. Gustav har varit jätte ledsen.Får inte lämna han i sittern någon sekund. Blir nog uppe ikväll/inatt, det är då jag hinner få vissa saker gjorda. I lugn och ro....
    tummen upp för villervalla!!
    deras kläder är så glada!!!
    (: Melwin och Edwin :) sansad.webblogg.se
  • hanide

Villervalla!!!! Och det är så bra kvalitet! När 62 inte längre passar så passar alltid Villervalla
    Ni måste gå in på minfb och kolla på min läggning ikväll. Sambon är på after work haha. Hanna Nidelius så hittar ni.

• Lapp
    hanide skrev 2010-04-30 20:44:51 följande:
    Villervalla!!!! Och det är så bra kvalitet! När 62 inte längre passar så passar alltid Villervalla Ni måste gå in på minfb och kolla på min läggning ikväll. Sambon är på after work haha. Hanna Nidelius så hittar ni.
    Jag vet!{#lang_emotions_laughing}
    Hade en barnbutik och sålde där Villervallakläder, sen dess har jag inte kunnat slita mig från dem.

Jag förstår inte riktigt...men jag sitter ju inte så ofta här...  minfb???   Hur kan/kunde jag kolla din läggning?
    Jag vet att jag är okunnig{#lang_emotions_embarassed}
    Hur gick det?

Min kväll var inte nå rolig igår. Gustav bara skrek hela kvällen och jag sprang upp och ner för trappan. Till slut vid 21 gav jag upp, eftersom jag märkte att han blev lugn när jag var där. Vi la oss i dubbelsängen och låg näsa mot näsa och sen somnade vi gott för natten.
    Min lilla mammagris{#lang_emotions_wink}

Har ni haft dop/namngivningsfest än?
    Vi hade det i påskas och det gick jätte bra. Det var storebror som trilskades framme i kyrkan. Han ville inte att alla skulle ta kort på honom och han blev verkligen jätte ledsen. Tror att det mest var all uppmärksamhet, så det slutade med att han inte ville vara framme med oss och det var väl OK.
    Man får välja sina fighter!
    *Arvid & Gustav*
  • Mysan31

Lapp:Jag förstår inte riktigt...men jag sitter ju inte så ofta här...  minfb???   Hur kan/kunde jag kolla din läggning?

Det är facebbok. Du söker upp henne och lägger till som vän. Sen kan du se hennes senaste bilder.

• Lapp
    Mysan31 skrev 2010-05-02 06:47:59 följande:
    Lapp:Jag förstår inte riktigt...men jag sitter ju inte så ofta här...  minfb???   Hur kan/kunde jag kolla din läggning? Det är facebbok. Du söker upp henne och lägger till som vän. Sen kan du se hennes senaste bilder.
    Jag är inte med i facebook oh tänker inte bli det heller{#lang_emotions_smile}
    Inte nu i alla fall, men man ska ju aldrig säga aldrig!
    Jag har knappt tid att sitta här..
    *Arvid & Gustav*
  • Lapp

Hmm, sitter alla vid facebook eller deklarationen?
    Är precis färdig med min deklaration, och nu kan man pusta ut.
    Siffror hit och dit, förlust, vinst, obligationer, fonder, K10, K4..man blir alldeles snurrig!!!

Arvid o Gustav har fått testa gåstolen och de tyckte att det var himla intressant {#lang_emotions_laughing}
    Arvid var stadigast och satt och log rätt länge.

*Arvid & Gustav*
Svar på tråden Vi som hade Bf januari/februari 2010