BF November,2010 DEL 2
Har verkligen INGEN aning om vad vår lillskrutt ska heta... Börjar tycka det är jobbigt faktiskt för det är trots allt inte såååå länge kvar och våra förslag är väldigt få!
Vårt största problem är att ingen av oss riktigt kan svara på vad för typ av namn vi föredrar! Tycker om både de gamla som ju är moderna nu och de som man räknar som mera klassiska....
Vet liksom inte riktigt vilken ände man ska börja i längre!
Framförallt som man insett att man efter att ha kollat ex. almanackan EN gång så fastnar man för vissa namn, men läser man igen så har man hunnit "smaka" lite på dem och då blir listan efter helt annan!
Jaja... Det löser sig på nån höger!
Alltså ni...
Behöver jag oroa mig över att Mini far illa för att jag minskar i vikt?
Nu är jag ju förvisso sjuk och även om jag försöker äta ordentligt så är det svårt när typ inget smakar och allt gör ont att svälja så att jag minskar lite nu känns inte på något vis konstigt.
Men trots att jag är förkyld så tycker jag att jag har tappat för mycket på för kort tid!
Vägde mig vid förra kontrollen som var för 3 veckor sedan. Då hade jag en total viktuppgång på nästan 8kg. Nu har jag tappat så att den totala uppgången sen inskrivningen ligger på strax under 5kg!
SF-måttet ökar precis så som det ska så rimligtvis gör Mini det med!
Men det innebär ju samtidigt att min viktminskning är ännu större i och med att jag går ner medan han ökar....