BF November,2010 DEL 2
Mannen jobbar men är nog hemma vid 22-tiden.
Igår var jag och beställde en skötväska till våran vagn, helvete va dyrt det va. Vet inte ens om jag vågar berätta för gubben vad den kostade ;P Då går han nog i taket
Spännande med alla som går in i nya veckor, själv blev det v28. Ligger ju lite efter men det är roligt då får man läsa vad som kommer att hända.
Jag har hämtat ut min babybox på babyproffsen idag. Blöjhink +1påse, reklam, rabattkuponger, blöjor från pampers, amningsinlägg, barnolja, en burk vanish tvättmedel och någon tidning för gravida.
Idag var en annars ganska tråkig dag, två olika kompisar som jag skulle träffa fick förhinder så det blev en lugn dag ensam.
Jag är också väldigt trött tar ofta en tupplur på em eller två :) Kan bero på att jag håller på att ställa om kosten med. Annars så känner jag av höfterna mer nu när jag går och det stramar och man känner att nu blir man tyngre, har dock bara gått upp 5kg.
Ja som jag förstått det så går P&T inte att vända så jag är glad att jag såg Britax. Vi ska beställa den när mannen kommer hem i slutet på september. Ska bli roligt!