-
Jag älskar när det regnar, när man ska sovaAnnizsj skrev 2010-09-24 21:14:54 följande:Ja det blixtrade flera gånger precis efter att killarna slocknat. Annars är det bara skönt. Gillar när det regnar när man ska sova! Nu gör mannen en smörgås till mig sen ska jag sova! Sovmorgon imorgon var evigheter sedan
Skönt med sovmorgon!!
-
Frogster: Gud så underbart, grattis (igen, har ju grattat dig på fb redan
) Herregud va lustigt, bara för några dar sen pratade vi ju om detta va lite tid det är kvar och hur "oredo" man kan känna sig som jag gjorde när jag väntade Olivia. Och att du skulle iaf hinna flytta, din bebis hade andra planer
Jag kan lite minnas tillbaka själv, även fast Olivia inte va riktigt så tidig, hur oväntat allt bara satte igång och innan jag fattade ngt så låg jag där fullt öppen och skulle föda! Man va ju alldeles chockad
-
Sassa: hoppas bebisen vänder sig tillrätta så du slipper vändningsförsök!
Jösses va trött jag blir! Eller lättad blev jag med, Trodde diskmaskinen hade pajat, tills jag upptäckte att vattnet dit va avstängt! Tänkte ju inte på att kolla det först eftersom vi använt den och alltid haft vattnet på! Men TUR den inte va trasig! Annars hade jag nog fått fnatt! Är tillräckligt psykisk labil just nu, hade f-n inte orkat med en trasig diskmaskin. Fast de värsta hade iofs vart en trasig tvättmaskin
-
HelenC: usch såna deppdagar är inte kul! Jag har haft massa såna, imorse vaknade jag tyvärr till ytterligare en sådan, men nu på em va vi och tittade när sambons lag spelade och de vann, då blev man så glad för deras skull, inte minst sambon
Han lever på lyckorus nu
Då blev jag på glatt humör med
Rosen: som MammaD skriver så tror jag månag här känner likadant! Jag tycker med vissa dar att jag ser förjävlig ut och alla andra är så fina i sina magar! Din mage tycker jag är jättefin
Olivia kommer inte behöva sova borta iaf då en bekant inom innebandy har erbjudit sig komma hit på natten om det skulle hända då. Olivia har träffat henne lite och är väldigt lättsam med andra, det som oroar mig är om mina föräldrar inte hinner hit innan hon vaknar, hur hon reagerar att det inte är jag el sambon som är där... jag vill att dom ska försöka träffas lite ifall att.
-
Åh det är det, då glömmer man snabbt allt jävulskap man gått igenomRosen skrev 2010-09-25 19:51:09 följande:tack så mycket vännen
tur att det som ligger i den e värt allt det här 
För visst är man såklart glad att va gravid men fy sjutton va det kan slita på både kropp o själ
Idag så skulle vi förresten gå till hallen där sambons match va, fy f-n rent ut sagt vilka sd! Jag gick i ganska rask takt i tio min, sen fick jag nästan stanna så ont gjorde det. Då kände jag fy f-n va trött jag e på detta, kände mig bara så arg på min kropp. Såhär va de ju m Olivia med... och hade glömt hur less man va på slutet! Att inte kunna gå normalt! Blää -
Kicki: men oj vilken chock de måste vart! Och va jag hört så säger de kille brukar det aldrig slå fel, däremot tvärtom! Men men, jag sägaer oxå bara barnet är friskt så! Skulle det bli en pojk så skulle vi bli grymt chockade men såklart glada ändå
Gjorde iofs köns-ul och hon verkade säker och rätt erfaren.
Jag har vart ifrån Olivia totalt tio nätter när jag jobbade. De va inte så kul men jag visste hon hade det bra med pappa hemma
-
Hahaha nä som han skrevar så är de inte ngn snack om den saken näHedi skrev 2010-09-25 21:47:58 följande:Nja kolla in bilden i mitt galleri där är det inget snack
-
Jaa haha tvekönad isfHedi skrev 2010-09-25 21:51:58 följande:haha nä jag skulle nog bli väldigt chockad om det kommer ut en tös.
-
Popcorn: jag har med funderat på de, om det blitt fel vid könsul, men har aldrig hört det iaf och inbillar mig samma som dig
Frogster: Åååh va underbart! Jag håller med om att INGET blir som man föreställde sig. Fast både på ett härligt och ibland mindre härligt sätt
SMC85: slemproppen skulle jag inte alls oroa mig för. Men blodet skulle jag abs ringa in för att kolla. Nu menar jag inte alls att det är ngn fara, mer att de vill att man kollar upp det om det skulle blöda såhär sent i graviditeten. Jag skulle ta det säkra före detr osäkra
Jag har verkligen börjat få lite halvonda sd nu. Inatt hade jag molande sd nästan hela natten. Hade jag inte med Olivia, kunde komma ngn gång bara men inte såhär... Mest på nätterna, är det ngn mer som får just på nätterna? Varför får man de tro??
Inte lätt dehär med hormoner, det kommer och går. Jag har verkligen mina pissedar! Blää
Nu ska vi iväg o lämna in sittdelen t barnvagnen där knäppet lossnade, o köpa lite annat.
-
Bara att gå fram och uttrycka sig på det sättet bevisar tyvärr hennes omognad tycker jag. Tycker man verkligen illa om ngn så brukar iaf jag uttrycka mig på ett annat sätt, eller så är de sånt jag kan säga till min sambo typ, men ingen annan, och då får jag verkligen känna förkat. Tror faktiskt aldrig jag ens tänkt så om ngn... . Det är ganska starka ord. Usch.Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-26 14:49:09 följande:Åh blir så arg.
Min mans systerson och hans tjej var ute igår.
Så kommer en tjej (som är min sk vän) fram till mannens systerson o kläcker ur sig , din flickvän är en lösaktig jävla hora. Ursäkta men gör man så?
Den här sk vännen då är dessutom 2-barnsmamma? Och systersonens tjej har kommit att bli en väldigt nära vän till mig den senaste tiden. Jag blir så arg så jag kokar. Samtidigt som jag känner att jag borde ringa o ge henne en jävla avhyvling, samtidigt känner jag att jag inte borde lägga mig i.