Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Jag ångrade inte en sekund att vi tog reda på könet, däremot har sambon gjort det. Han vill inte veta nästa gång... OM det blir en nästa gång Flört Jag skulle gärna ta reda på det igen, ja jag skulle göra det om jag fick bestämma. Men sambon vill absolut inte. Så blir det en trea så får det bli en överraskning till fl-dagen igen Flört

Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn

Rosen: många kramar till dig! Förstår det måste va jättejobbigt Håller tummarna för din pappa!! {#emotions_dlg.flower}

• frukarlssonn

Rosen: vilken änglavakt! Tur han överlevde och mår bättre!!

• frukarlssonn

HejenC: många kramar, vet hur pissdagar kan kännas Jag tycker jag har det till och från hela tiden, funderar, oroar och deppar.

Belavon: man stöter på många besservissrar när man väntar och får barn. Som ngn skrev vore det bästa att stänga av, men ärligt talat så är det så svårt! Jag kan själv bli grymt sur och irriterad över sådana människor! Mest nu när man är gravid och hormonerna flyger runt! Kanske lär man sig med tiden att stänga åt öronen... Jag är en sån som kan älta en grej några dar, sen glömmer jag. Men jag önskar jag inte ältade utan bara sket i folk.

Nä nu ska vi snart gå iväg här. Sambons lag har match idag. Jag HOPPAS de vinner, annars har jag en besviken sambo här. Han är en GRYMT dålig förlorare Flört Förra helgen vann dom, de va en sån skön stämning då vi va i hemmahallen och alla va så glada! Och sambon va på moln i flera dar Glad Får hoppas det blir så idag igen.

• frukarlssonn

helen, glömde svara... jag går varannan vecka nu. Fråga bm nästa gång. I Alingsås gick jag oxå var tredje vecka ett tag har jag för mig, sen varje vecka från v38 men de hann jag inte med då jag födde då. Och va taskigt med pizzerian!! Varför ändrade han sig sådär??

• frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-03 07:39:57 följande:
    Igår blev de sängång vid halv 10 jag var helt slut efter ha vart uppe med william sen halv 5 på morronen.
    Ni tror väl inte han sov mkt längre idag, till halv 6 :/ Men lyckades få han ligga hyfsat still i våran säng till halv 7 innan vi gick upp.

Och jag är så stolt idag, imorse när vi skulle byta blöjan så sa han att han ville kissa på toaletten, visst får han det. Jag tvingar inte honom att sitta där annars, utan de får han göra när han vill, och nu kom de kiss. Det är första gången han kissar på toaletten =)
    Åååh va roligt, ja det lossnar förr eller senare när de känner sig mogna Glad

Belavon: va mysigt att han kommer hem! Kan tänka mig han kommer se en stor förändring på din mage Flört Det hinner ju växa sjukt mkt på 13 veckor Glad

Idag måste vi till Skövde. Ska hämta sittdelen på nya vagnen som gick sönder och sen köpa lite andra saker, sen kommer svärmor med man på besök.
  • frukarlssonn

Ursäkta språket men jävla fan va jag är trött på ryggen Gråter Så fort vid minsta ansträngning så känns det som jag ska knäckas! Ska man ens inte kunna köra med dammsugarn utan att man blir halvt handikappad! Skrikandes

• frukarlssonn
    MammaDeborah skrev 2010-10-03 10:18:51 följande:
    Så kände jag igår.... Nu är man verkligen trött på gravidkroppen!! *kram*
    Tack. Ja det är man usch
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-10-03 11:06:27 följande:
    Chanell- Jag slutade dammsuga för flera veckor sedan.

Jojo- Japp, tydligen kostade lådan 5kr. Vi kommer inte gå tillbaka dit, det ligger 1h hemifrån också så det hade vi nog inte gjort ändå.

MammaDeborah- Skönt att du känner dig redo.
    Ja sambon ställer gärna upp men jag är en sån som tycker det blir bäst när man gör det själv Flört Men jag borde släppa kontrollbehovet och låta han göra det.
  • frukarlssonn

Ang fosterrörelser så tycker jag man ska ringa så fort man känner såpass minskade rörelser att man själv reagerar och om man blir orolig. Oftast är det ingen fara alls, men man ska alltid va på sin vakt och fl tar alltid emot en och man ska aldrig känna sig fjompig eller till besvär! Williams mamma skönt att allt såg bra ut Jag har vart inne ett x antal ggr med Olivia. Några ggr hos bm för att lyssna hj.ljud och en gång på fl. Den ggn tog det ett tag innan hon började röra på sig och dessutom visade det sig att hon hade för höga hjärtljud så jag fick inte åka hem på hela den dan förrän det stabiliserade sig. Hade det inte gjort det hade de satt igång mig. Då va jag nervös för de va inget jag räknade med.

Idag har vi vart i Skövde, sen kom svärföräldrarna på besök. Olivia sov typ en kvart i bilen och sen vägrade hon när vi kom hem. Hon skulle följt med sambon på innebandy men vi vågade inte låta henne följa med eftersom hon knappt sovit. Kvart i sex la jag henne o hörde inte ett knyst, hon somnade på två röda Flört

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2