-
Haha de hoppas jag verkligen inte!!Hedi skrev 2010-09-27 22:36:10 följande:Här far man ocksa allt! man far inte ens ha egna kläder pa bebisen pa sjukhuset har jag för mig. Ta med eget täcke, gäller det för övriga patienter ocksa
.? -
Bebis: underbar mage
Trulsa: äter du normalt och känner dig svullen o går upp i vikt så är det troligtvis vatten du samlar och det kommer försvinna snabbt efter fl! För mig va det bara ren fett sist m Olivia, inget som försvann efter fl
Imorgon ska bm väga mig. Även fast jag ätit bra och inget extra skit så är jag så nervös ändå! Ja jag vet man inte ska va så fixerad vid vikten men jag gick upp mkt sist och vill inte ha ännu mer att gå ner nu! Jag fortsätter gärna vid dom där tio extra kilona jag fick med Olivia.
Jag har oxå sovit sååå gott inatt! Olivia har inte gnytt ngn ting och jag har knappt sprungit på toa! O sen sov Olivia t sju så hela familjen va utvilad imorse
-
Ja då är det vätska och det försvinner när du förlöstkicki08 skrev 2010-09-28 11:57:12 följande:Jag äter inte heller en massa skräp. Äter frukost, lunch och middag och sen frukt mellan målen. Men ändå bara ökar å ökar jag i vikt. Jag har gått upp 1 kg till sen senaste besöket för dryga veckan sen :-/ Bådar inte gott det hära........ Men det känns verkligen att det är vätska överallt. Vader och lår är jättestora. Höfterna!! Blääää
Förlovningsringen får jag absolut inte på mig längre.
Kompisen har likadant, hon sa att hon äter helt normalt, tom mindre än vanligt men ökar jättemkt i vikt. Men så kan hon inte få på sig sina skor och har fingrar som prinskorvar så det är vatten.
-
Träffade grannen på vägen ner till stan så jag följde med på en kaffe efteråt
De bor i huset på gatan som börjar precis vid vår gata. Jag hade ingen aning om att de bodde där utan jag träffade henne på öf igår och då sa hon att hon visste vilket hus vi bodde i för hon kände igen vår barnvagn. Jättetrevligt va de, hon har tre barn och den yngsta killen är 10 mån och de verkar komma bra överens! Fast ja, Olivia skulle ju hela tiden rycka leksakerna från honom 
-
Så fin mageWilliams Mamma 070824 skrev 2010-09-28 19:15:58 följande:En bild på magen iaf i vecka 36 som vi gick in i idag =)
-
OJ, ja jag säger då det, jag skulle inte våga lita på dom när de säger tjej på rutin-ul! Vad paff du måste ha blivit verkigen!! Har hört att vändningsförsök kan göra väldigt ontZazz82 skrev 2010-09-29 10:53:24 följande:Hej på er. jag orkade inte gå in på familjeliv igår. Har haft för mycket förverkar sen vändningen. Och sen fick min hjärna jobba på hög varv för på UL i vecka 18 sa det ju att det var en tjej. har gått och trott det snart i nio månder. men det är en POJKE!! så jag har gått och trott att min pojke är en flicka hur länge som helst nu. Blev tok körit i huvudet och jag blev lite tagen på sägen.
Vändningen lyckades allt med bilder och text kan ni läsa här VÄNDNINGSFÖRSÖK
De gjorde så sjukt ont och började till och med gråta.
Ja jag undrar hur säkert köns-ul är, jag vågar inte lita på rutin-ul. Jaja det märker jag väl om några veckor
Men dom jobbar ju med att ta reda på kön och har betalat massa pengar för att få reda på det så jag ska begära pengarna tillbaka annars
-
Förresten så va jag hos bm idag. Bebben ligger huvudet neråt, ruckbart. Betyder det att de inte kommer vända sig? Vad är skillanden mellan fixerad och ruckbar? Att huvudet är rörligt?
-
Ah okejpopcornplaya skrev 2010-09-29 11:32:10 följande:Det vill nog mkt till för att bebisen ska vända sig om den ligger ruckbart. Men det betyder att det är ett litet mellanläge mellan att fortfarande vara rörlig och fixerad. Din bebis är alltså inte helt fixerad och låst utan man kan fortfarande rucka lite på huvudet.
Philip fixerades aldrig (vad jag vet) utan han var som mest ruckbar och kom ändå 5 dagar innan BF.
Ja de kan ju va gulligt med en rosa kille medNoahLeah skrev 2010-09-29 11:32:52 följande:Vi fick ju veta på RUL att det var en tjej men gjord eändå ett könsul o fick samma ska där (men några veckor senare). Han var 200 % säker så litar på det..annars blir en rosa kille här hemma. *s*
Men har du gjort två ul där de dessutom är så säkra så kan du nog lita på tjej då
-
Jag har packat ner allt i bb-väskan förutom kamera o mobil. Får väl skriva en lapp som skrivits om här innan på väskan den dan det händer så man inte glömmer

Mina föräldrar har vart på besök här, de kom igår och sov över. De har kollat på lägenheter i Falköping och ska kolla på ett till idag men de har stort sett bestämt sig för en lgh de kollade på igår så det är kul
Ang sammandragningar så har jag massor, men det är olika fr dag till dag. Vissa dar kan jag knappt gå :-/ Och vissa kvällar kan jag ha sd hela tiden men de gör aldrig ont (ja ibland blir det lite mensvärksaktigt men inte så farligt) så jag oroar mig inte. Känns de obehagliga och konstiga Kicki så tycker jag det kan bara va bra att ringa o höra.
Overallen har jag tvättat, gjorde det i samma veva jag tvättade allt annat. Ja jag minns när jag väntade Olivia, när jag tättade upp hennes kläder, jag kunde bara inte fatta hur en bebis skulle få plats i dem, att jag skulle sitta där och ta på MIN bebis såna små underbara klä'der
Känns lika overkligt nu!!!
-
Ja visst de ser ju ut som dockkläderpopcornplaya skrev 2010-09-30 11:07:39 följande:Ja det är så overkligt när man ser dom små kläderna. Jag tvättade ju en del av Philips gamla neutrala kläder igår också och då hittade jag byxorna i strl 50 som han hade på sig när vi åkte hem från BB. Dom var så sjukt små, jag förstår inte hur min lilla älskling någonsin har varit så liten att han fått plats i dom byxorna.
Kicki: jag lovar att jag kommer va osäker jag med för jag minns helt enkelt inte hur värkarna kändes sist :-/ De va tack vare vattnet som jag fattade att jag skulle åka in. Och ändå tänkte jag att de kanske va flytningar, fast jag typ kissade på mig haha.