BF November,2010 DEL 2
Bisquit: hihi va gulligt att va flintis
Jag va runt året när jag började gå tror jag
Ja det är verkligen på g nu, idag stod hon länge länge, tog ett steg åt häger, ett åt vänster, tvekade o satte sig ner tillsut! Märks att hon är så sugen på att ta flera steg men ff osäker
Nä nu tar det nog inte lång tid alltså.
Jojo; jag tycker abs att du ska ringa fl om du känner dig lite osäker, dom kommer kolla upp dig för de tycker också det är bättre att va på den säkra sidan
Jag gjorde det en gång och de va inget vatten men de va så skönt att slippa tänka på det sen
Jag har fått mkt flytningar de sista så här byts det trosor för jämnan med!
Bebis: vilken idiot, jag hade också blitt förbannad! Som du säger, han kan väl lägga krut på de som verkligen behöver jobb! Dig kan han väl se lite mellan fingrarna kan man väl tycka??
NJsmamma: ja de lät de bli, jag springer ju redan som en tok efter henne för hon ska pilla o dra i ALLT och hon är sååå snabb med rackartyg
Det bästa är när hon vet att hon inte får göra en viss grej. Jag säger Olivia, med en bestämd ton, och hon hytter med fingret haha gud va söt hon är då kan man inte låta bli att skratta
Men nu så blir det blir att lägga till ytterligare en växel snart haha
Brorsans dotter har precis lärt sig att krypa, så där är första lugnet över med 
Ang flytningar så va det ännu värre med Olivia. De började redan ganska tidigt o fick använda trosskydd tillslut för de gick igenom så byxorna va blöta
Hur fräscht e de då? blää
MEN jag skulle abs inte bli besviken! Bara omtumlad och chockad men kommer tycka det är jätteroligt även om det nu skulle pluppa ut en pojk