• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Mita75

i måndags, 8/11, kl 22.41 föddes vår son. 3750g 52cm.. allt gick bra, om än lite mer segstartat mot vad jag är van.. Nu är vi hemma och alla mår bra. Det är "bara" amningen som ska komma igång nu med - och det gör ont.. men men, hade egentligen inte räknat med nåt annat heller - så har det varit med alla fyra tidigare med. blåsor, sår och sprickor - hittills denna gången har jag "bara" hunnit med blåsorna, men dom känns dom med.  :-/

Ska försöka läsa ikapp i tråden någon dag - men det skrivs ju en hel del så vi får se när jag hinner..

STORT GRATTIS till er andra som också fått era små - och heja heja till er som fortfarande går och väntar på underverken.. snart har ni dom här!!
    ♥ ♥ -97 -00 -05 -09 ♥ ♥ bf 10/11-10 ♥ ♥
  • Carolina13

Grattis till bebis mita!!!

här e jag sååå frusterard... känner mig rätt nere... Haft ont nu i flera dagar i sträck men inget händer... allt avstannar så fort jag ska sova.... har nu legat vaken sedan 03 och bara vänt och vridigt på mig... fan inget händer... blir knäpp... vet inte vad jag ska ta  mig till!!!!!

• Yoshii

God morgon! I dag är det 4dagar kvar till BF & jag ska iväg till Mvc i dag,

Ska bli spännande att se om det har hänt något mera sen sist eller ej...

Hoppas på bebis snart, men jag är dunderförkyld & hostar som bara den inget vidare roligt!

Grattis till bebisen Mita!!{#emotions_dlg.flower}

• kicki08

grattis till supersöta sonen Mita!!

Carolina: Åhh va tråkigt att allt ska vara så segt. När kroppen luras med en Kram

• Yoshii

Sarah har tydligen fått sin lilla flicka i natt!!!

Stort GRATTIS Sarah & krya på dig!  {#emotions_dlg.flower}

• sebbe123

Mita grattis till bebisen {#emotions_dlg.flower}

Har verkligen sovit dåligt inatt, råkade somna när jag la sonen igår vid halv nio sen vakna ja tolv och kunde ju inte somna om såklart så vid tre somna jag en stund till och sen allt kisseri på det, får nog bli en tupplur sen igen.
    Skönt att det är torsdag då kommer gubben hem Glad så nu går det bra för bebis att kika ut i helgen, blir ju lite lättare om det skulle dra igång när han är hemma vill verkligen inte att det ska börja när han är i norge på jobb, har ju ingen som kan skjutsa mig till Fl då så det kan bli lite krångligt.
    Hoppas att bebis är lydig Drömmer

• NJsmamma

Stort GRATTIS Mita, underbar bild Stort GRATTIS till popcornplaya också, äntligen har er lilla flicka kommit, krya på dig!!

Carolina: Stackare, vet hur jäkla jobbigt det där är då man verkligen tror att det är på g men sen händer INGENTING och på morgonen är allt som bortblåst.. Mitt värkarbete satte ju igång i vecka 28 men tack och lov fick jag hjälp och det avstannade, har sedan dess först vart sjukskriven pga risk för förtidsbörd och går nu på hp.. men har haft jättemkt sammandragningar och förvärkar som gjort ont länge, man blir så deprimerad av att inget händer!! Vissa dagar orkar jag verkligen inte mer, man blir ju dessutom så trött av att ha ont.
    Ska till bm om 2 h, hon trodde att det var sista gången förra gången, var helt säker på att jag redan skulle ha fött, hur kul är den?? Här sitter man med inte ens en tillstymelse till att ngt kan va på g..
    Gnällinlägg, ursäkta, men nu vill jag ha ut bebis!!!

Sebbe: Håller tummarna för att bebis är lydig

• frukarlssonn

Mita och Popcorn, grattis till bebisarna!!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Sassa82

Oj här kommer det massor nya bebisar varje gång man kollar in, GRATTIS ALLA!!!!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2