NJsmamma skrev 2010-11-11 11:32:48 följande:
Hemkommen från bm, har högt undertryck som har ökat för tredje gången jag är där nu.. 140/96 inget i urinen tack och lov, men ska vila och hålla koll på så att jag inte blir illamående, får yrsel eller väldig huvudvärk.. ska tillbaks på måndag igen för koll så det känns ju bra iaf. Mitt sf-mått har inte växt sedan förra veckan utan ligger på 36 men det var tydligen vanligt att det inte växer ngt speciellt mer på slutet när bebis är fixerad.
Ta det så lugnt du bara kan nu. Jag tror inte att min mage har växt sen sist heller...var där förra tisdagen. Min mage är verkligen inte stor har jag förstått. MEN tillräckligt för att vara ivägen! Är så less idag. INte sovit inatt heller....blä! Förstår inte varför man såhär på slutet ska börja ha svårt att somna....Innan lade jag huvudet på kudden och slockande direkt. I och med att de små här hemma kör marathon med oss är man så slut!
Snart dags att göra sig klar för hämtning på dagis. hade tänkt låta mannen hämta å jag själv tänkte tjura mig igenom dagen. Men jag följer med och åker pulka, vi lovade ju Milo det igår! Mamma får rycka upp sig
12 dagar till bf!
Trulsa-- Vaggen är på plats sen igår, men inte bäddad. Kändes bara så konstigt att flytta ut Viggos säng för att ställa in en tom vagga där en liten främling ska ligga. hum....hur ska detta gå frågar jag mig hela tiden????