• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • tessiej

Grattis alla nya bebisar som kommit :)

Första dagen efter BF och ännu ingen bebis.. men men bebis kommer när h*n är redo. Ska i eftermiddag till BM så jag får väl höra vad hon säger.

Ha en bra dag allihopa, själv ska jag få den lyxen att mamma kommer och hälsar på. Å inte nog med att hon kommer och hälsar på så erbjöd hon sig att baka bullar åt oss. Inte mig emot, då blir Ebba glad. Senast hon hjälpte till att baka bullar tyckte hon det var jätteroligt, även om en del av degen åkte direkt in i munnen.

Ebba 080805 & bebis BF 101110
  • Helen C

Jätte Grattis till Mita och popcornplaya till era små=)

Här har man en väldigt snuttig tjej som vaknar en gång i timmen för mat, men jag vill ju amma så vill inte ge henne napp heller, inte nu iaf=) men mina bröstvårtor säger ifrån. Har riktigt ont så ska köpa mig en sån amningsnapp eller va de heter... så får dom vila lite.....

När ni ammar. Känner ni av värk i mage och bäcken då?? de gör jag. De drar väl ihop sig...

• sunflower79

jojo; ja usch de var ingen skojig dag... men fick sova lite o sen kändes det bättre =)
    nu e de färdiga här iaf!

bebis och barnen i mitt liv; såna där symptom har jag oxå... det låser sig i ljumskarna o står man upp när det händer känns det som man ska trilla bara man tar ett steg! jag har fått för mig att detta är förvärkar! först börjar det i magen som en sammandragning o magen blir stenhård sen strålar det neråt ljumskarna o ut i ryggen..  bara en föraning om vad som komma skall antar jag hua haha

caroline; nu får vi säga till din bäbis på skarpen att komma ut tycker jag!

• Barnen är mitt liv

Grattis Mita och Sarah som fått bebis! :)

Inte ett dugg avundsjuk inte hehe

• Annizsj

Grattis MITa och pop!!! Söt liten son! Här har man haft en pissnatt. Somnade nog vid tre och vaknade halvsex. Kvart över sex var jG uppe med en pigg son! Han sov i sitt nya rum till ca kl 1, faktiskt över förväntan. Idag vill jag bara dra täcket över huvudet föda orkar jag verkligen inte, fast det lär ju ändå inte ske. Blä blä så nu har jF klagar färdigt !

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj

Förstod inte heller vem Sarah var. Attans hon hade ju bf två dagar innan mig. Vem står på tur nu tro????

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Carolina13

Stort grattis till alla bebisar!!

Men blir så avundsjuk.. vill ju med ha min nu.. inte ha mer ont nu!!! usch vilken knällspik jag e!

• Yoshii

Har varit på Mvc nu och alla värden ser bra ut som sist & bebis är nu Fixerad.

Fs- 35

Har 4 dagar kvar till Bf så jag fick ingen ny tid till mvc, men jag fick en ev tid till Tul OM jag nu går över tiden men det gör man väl!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2