• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-11-11 12:36:34 följande:
    Ja det känns himla skönt...Man blir ju osolig när de gäller hjärtat faktiskt....Men nu kan man slappna av
    Såg de inte det på ultraljudet?
  • Kinne79
    NoahLeah skrev 2010-11-11 12:29:43 följande:
    Blir så rastlös o less på allt grus o skit så kan inte låta bli, får skylla mig själv.
    Ok, då förstår jag. Blir inte så himla smutsigt här, så är inga problem att ignorera tills mannen tar hand om det.
  • Helen C
    NoahLeah skrev 2010-11-11 12:39:58 följande:
    Såg de inte det på ultraljudet?
    Dom gjorde inget UL utan lyssnade....
  • Helen C

Hade de varit blåsljud idag så hade dom fått göra UL

• NoahLeah
    Kinne79 skrev 2010-11-11 12:41:16 följande:
    Ok, då förstår jag. Blir inte så himla smutsigt här, så är inga problem att ignorera tills mannen tar hand om det.
    Lyckos er...här har vi ju 2 katter o en busunge (o lyckan att inte ha en hall) så allt grus hamnar ju i köket. *s*
  • Bebis050810
    Helen C skrev 2010-11-11 12:30:46 följande:
    Bebis- Kanonfin mage=)

Varit på sjukhuset idag och tagit PKU och läkarunderslkning, så 3 ggr har hon blivit undersökt nu och blåsljudet e borta som tur e....Ska tillbaka på måndag för att väga henne.... födelsevikt 3495, igår innan hemgång 3335 och idag 3340

E en riktigt stolt 3 barnsmamma
    Vad skönt att allt är bra med dig, tösen och hennes hjärta!

Nu ska jag strax köra och hämta barnen på dagis, ska  på 2-årskalas vid halv 2 =)
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Helen C
    Bebis050810 skrev 2010-11-11 12:57:05 följande:
    Vad skönt att allt är bra med dig, tösen och hennes hjärta!

Nu ska jag strax köra och hämta barnen på dagis, ska  på 2-årskalas vid halv 2 =)
    Tack. Ja de känns toppen gör de. Jag bara njuter och kan inte riktigt förstå att jag fått en flicka=)
    Hoppas ni får trevligt på kalaset och njut av de goda medans du kan
  • kicki08
    Helen C skrev 2010-11-11 12:59:35 följande:
    Tack. Ja de känns toppen gör de. Jag bara njuter och kan inte riktigt förstå att jag fått en flicka=)
    Hoppas ni får trevligt på kalaset och njut av de goda medans du kan
    Nä eller hur!? Jag tittar på min lilla och kan fortfarande inte fatta att jag fått en dotter
    Knäpp man är
  • Saraia

Ang blåsljud kan jag säga att de flesta bebisar har blåsljud om man skulle lyssna på de direkt efter förlossning för i magen har de en fosterförbindelse vid hjärtat, ett kärl (ductus) som sluts efter födsel, så gör man läk.us för tidigt kan det hända att det hörs o sen är borta dagen efter!

Två flickor f.-04 och -06, bebis i magen BF 101106
  • Helen C
    kicki08 skrev 2010-11-11 13:05:46 följande:
    Nä eller hur!? Jag tittar på min lilla och kan fortfarande inte fatta att jag fått en dotter
    Knäpp man är
    Tror man kan titta hur länge som helst utan att fatta Säger till min sambo varje dag. Kolla, där ligger vår dotter... Han e riktigt stolt...

Kollade igenom sakerna man fick från BB. Va mycke. En body, ett par strumpor, små flaskor med b.la oljor, schampo, 3 olika salvor, 2 par amningskupor, reklam, två paket blöjor pampers och Libro, bindor, haklapp, en liten påse tvättmedel, underlägg för att ha med sig i skötväskan när man byter blöja, nässug, tidning.

så de va en del=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2