Jojo 85 skrev 2010-10-04 21:55:13 följande:
Ja, det var ju ett problem
O att bedövningen hämmade värkarna lite så det vart tal om både sugklocka o kejsarsnitt. Men då vart det jävlaranamma på kompisen o så klämde hon ut sonen :)
Dom böjda skedarna är jätte bra tycker jag (sked o gaffel). När Josefine äter tex köttbullar får hon gaffeln då hon gärna kämpar med att få fast maten på taggarna

dom
Lär sej snabbt, men visst blir det kladd. Så länge det är olyckshändelser så gör det inget, men börjar hon kladda med flit brukar vi ta bort maten. Ibland får hon dock kladda för glatta livet.

dom lär ju sej av det med, men man har ju inte alltid tålamod. På dagis har jag hört att dom alltid får äta själva.. Så det känns ju bra att hon inte är helt rookie på det. Men dom flesta har ju ändå sin egen vilja o "KAN SJÄLV"

Haha va bra att hennes jäklar anamma hjälpte henne
Jo en kompis sa idag att hennes tjej lärde sig på tre dar att äta på dagis då de måste äta helt själva. Jag är glad att hon ff inte är på dagis för Olivia har lite svårt för större bitar så då hade hon kanske inte ätit alls vissa dar, jag vet inte :-/ Men jag ska låta hene äta helt själv så gott de går nu, sen får jag väl mata om jag ser att hon verkligen bara leker me maten, för de gör hon vissa dar! Lite olika dedär, men jag låter henne hlr inte leka utan hon får såklart spilla för de gör dom ju men inte med flit!