Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Rosen skrev 2010-10-05 08:51:37 följande:
    min minsta e oxå tvilling
    det sägs att tvillingar har 2 personligheter o det kan stämma på min son. o ofta väldigt barnsliga till sättet. o charmar alla
    Ja Olivia charmar verkligen alla de får jag säga Hon är väldigt social och skrattar jämt. Har nog fått det av sin pappa för va jag vet har jag aldrig vart så social och charmat haha Ja social är jag men bara när jag känner ngn.
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 12:04:19 följande:
    bebis: fin mage!min mamma e oxe
    dom sägs vara tjurskalliga, e du det? fast min mamma e inte så tjurskallig.
    Jag är sjukt tjurskallig Skäms Envis och långsint med! Ingen lätt människa att leva med, beundrar sambon som har psyket att leva med mig! Men han är envis med och ger sig inte, tur det för annars hade jag kört över honom och tappat intresset. Men jag är inte så mot vänner! Bara den närmsta!
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 12:01:19 följande:
    williams mamma: fin mage!ja fiskar är konflikträdda o har sällan nån egen åsikt. eller dom kan ha egen åsikt men vågar inte riktigt stå för den när det väl gäller
    fast här hemma e det ju annorlunda eftersom min familj känner jag ju o här e jag inte konflikträdd.
    men fiskar hatar att ge sig in i diskussioner o det stämmer väldigt bra på mig. kan även tycka att för långa diskussioner kan bli väldigt tråkigt o tjatigt.
    Marinero skrev 2010-10-05 11:29:54 följande:
    Ja Olivia charmar verkligen alla de får jag säga Hon är väldigt social och skrattar jämt. Har nog fått det av sin pappa för va jag vet har jag aldrig vart så social och charmat haha Ja social är jag men bara när jag känner ngn.
    ja tvillingar har en förmåga att charma alla med sitt sätt o som sagt ofta väldigt barnsliga kan dom bli oxå så fort det inte går deras väg.
    tror att dom kan vara lata oxå, inte helt säker på att det e ett drag, men min yngsta e så himla lat i alla fall
    Haha va lustigt, konflikträdd stämmer inte på min sambo då Fast iofs... han väljer sina diskussioner de gör han. Men han är inte konflikträdd de e han inte, snarar ejag som är det isf, jag ger mig inte in i alla diskussioner faktiskt. Men det beror på med vem och vad det gäller med.

Då stämmer tvilling in perfekt på Olivia! Hon charmar, är nog lite barnslig... ja om man kan säga så Nä men hon känns ibaldn yngre än sina jämngamla med många saker, och så är hon lat! Det stämmer så himla bra alltså! Hon vill gärna bli matad, hon ville bli buren länge innan hon börja krypa, öht va hon väldigt bekväm för hon låg på rygg till hon va 8 månader Så det är nog en bekväm dam jag har här

En av mina bästa vänner är också fisk, och det stämmer in på henne med! Jag är inte så insatt i olika stjärntecken men när man pratar med folk som kan detta så stämmer det så sjukt bra med mkt saker! Tycker det är så intressant!
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-05 19:12:51 följande:

Här är dom onda förvärkarna ett faktum. Det trycker så jäkla ont nedåt bäckenet varje gång jag får SD och det får jag med jämna mellanrum. Bara att inse att det kommer vara såhär nu dom närmsta veckorna. *suck*
    Nästintill deprimerande......

O fy sjutton, dessa krämpor

Jag har fått massor gjort tack vare vår innedag Skrattande Ryggen gör ju helsikes ont men det är värst om jag går ut och går så jag har passat på att göra lite andra sysslor, så länge jag inte dammsuger eller moppar golv så är det inga problem. Men imorgon ska vi ta oss till öf.
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-10-05 19:44:10 följande:
    haha då stämmer du in på stjärntecknet lite grann i alla fall
    Marinero skrev 2010-10-05 15:45:20 följande:
    Haha va lustigt, konflikträdd stämmer inte på min sambo då Fast iofs... han väljer sina diskussioner de gör han. Men han är inte konflikträdd de e han inte, snarar ejag som är det isf, jag ger mig inte in i alla diskussioner faktiskt. Men det beror på med vem och vad det gäller med.

Då stämmer tvilling in perfekt på Olivia! Hon charmar, är nog lite barnslig... ja om man kan säga så Nä men hon känns ibaldn yngre än sina jämngamla med många saker, och så är hon lat! Det stämmer så himla bra alltså! Hon vill gärna bli matad, hon ville bli buren länge innan hon börja krypa, öht va hon väldigt bekväm för hon låg på rygg till hon va 8 månader Så det är nog en bekväm dam jag har här

En av mina bästa vänner är också fisk, och det stämmer in på henne med! Jag är inte så insatt i olika stjärntecken men när man pratar med folk som kan detta så stämmer det så sjukt bra med mkt saker! Tycker det är så intressant!
    jag vet inte om det e som man inbillar sig men jag tycker att många saker stämmer in på personer med de olika stjärntecknen.
    alla saker stämmer ju inte in, men många.

belavon: skönt att allt såg bra ut!va skönt att du hittade dom. tyvärr har jag inga tips hur du kan få bort de gula fläckarna, trisst.... jag la ju ner allt i plastpåsar så bebiskläderna har varit väl nerpackade i kartonger. så jag har inte fått gula fläckar på mina.
    kan du inte prova googla eller starta en tråd om det här?

sebbe: oj förstår om du blev lite fundersam.. men det e säkert ingen fara. det e bra att dom vill följa upp dig sen så att allt ser bra ut.

trulsa: vilken fin mage du har!
    Jo men så är det, allt stämmer inte men mkt gör det tycker jag och det är faschinerande Glad
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-10-05 20:54:59 följande:
    Har precis varit ute i förrådet och hämtat in lite bebiskläder. Det mesta var i strl 56, kan dom ha så stort när dom är nyfödd lr är det 50 som gäller tro? Min bebis kommer nog väga runt 4 kg gissar jag.
    Herregud va kul det va å se allt igen iallafall. Att Theo varit så liten
    Nu ska det tvättas, vikas och läggas in i skåpet Men jag tror nog jag ska bege mig ner på stan och handla lite tjejkläder oxå.
    56 va väldigt stort på Olivia minns jag men det gick ju :) Men så vägde hon inte så mkt för hon va ju 49 cm lång. Så det berodde mest på att hon va så späd tror jag. Men de tog inte lång tid förrän hon växte i dom Flört

Jag upptäckte att jag har jättelite byxor i de minsta strl, inga alls i 50 och bara en tre st i 56. (Ja förutom de jag köpt nu) Men jag kommer inte köpa massa 50 nu ifall hon ör större, det känns ju meningslöst! Möjligtvis att jag köper ngt mer i 56. Köpte förresten 2 pyjamaser i veckan Glad Annars finns det mesta här.
  • frukarlssonn
    Belavon skrev 2010-10-05 21:00:45 följande:
    Oki jag kommer att få äta upp det här...

.... men jag har börjat få sammandragningar och jag tycker det är sååååååå mysigt :D

Tidigare har det bara kommit någon per kväll, men i kväll så har jag minst haft 10 på två timmar. Jag bara ligger i soffan och myser :)
    Haha va skönt för dig :D Själv är jag så trött på dessa förbannade sd Flört Ja iaf de som gör ont, de som bara spänner gör inget.
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-10-05 21:09:32 följande:
    En normalstor bebis kan ju lätta ha 56. Men är det jättekorta är det såklart stora. Men de växer ju såå fort. Vi har mkt i 50 men jag kommer inte köpa ett endaste plagg innan. Den här gången får den åka hem i begangnade kläder, stackars barn va? Men jag kommer ta med mig neutrala färger....alltså in de där ljusblå...är jag inte lite genusmanipulerad? haha! Om det nu skulle komma ut en tjej så lovar jag att den kommer få ha så mkt blått på sig så den kommer bli som ett moln. Alla kommer fråga om det är en pojke...haha! Kommer förmodligen bli en tuff liten tjej med tanke på att hon får två storebröder som själva är små och förnärvarande jääääääkligt intensiva. Fattar inte hur man ska orka en till nu???? KOmmer man gå in i väggen? En barnflicka nu hade ju passat
    Nä men hur kan du? Begagnade kläder? Flört *ironi*

Denna får ärva allt med Flört Jag har faktiskt köpt två set, en i 50 och en i 56. Men de va inte planerat utan råååkade bara glida förbi dem på hm

Jag tror flickor som är minst i skaran blir väldigt tuffa. De jag känenr som har töser, som är yngst är alla väldigt tuffa för att de vart tvungna att hävda sig eller hur ska man säga? Ja jag tror du förstår Glad
  • frukarlssonn
    Marinero skrev 2010-10-05 21:18:22 följande:
    Nä men hur kan du? Begagnade kläder? Flört *ironi*

Denna får ärva allt med Flört Jag har faktiskt köpt två set, en i 50 och en i 56. Men de va inte planerat utan råååkade bara glida förbi dem på hm

Jag tror flickor som är minst i skaran blir väldigt tuffa. De jag känenr som har töser, som är yngst är alla väldigt tuffa för att de vart tvungna att hävda sig eller hur ska man säga? Ja jag tror du förstår Glad
    Ja jag menar som endast har äldre bröder.
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-10-05 21:35:21 följande:
    Rosen- vi kommer inte kolla kön. Har vi hålor oss såhär länge ska det ju gå att håla sig ett tag till. Julafton är i november:) Känns dumt att skriva det men vi båda tror mer på tjej denna gång. Kanske för att jAg mått så bra denna gång? Eller så finns det ert litet hopp om en lite tjej, helt ärligt alltså för vi har ju två pojkar i h detta blir helt klart sista barnet ! Men jag säger som så. Bara vi får ett friskt barn kommer vi vara lyckigaste på denna jord
    Ja precis kön har i slutändan ingen betydelse alls!!

Vet ni senast igår pratade jag med med en tjej som fick reda på fel kön. De till 110 procent att det skulle bli en tjej, men ut kom en kille!!
    Belavon skrev 2010-10-05 21:19:09 följande:
    kicki08 skrev 2010-10-05 21:02:59 följande:
    Vänta du bara
    Marinero skrev 2010-10-05 21:14:07 följande:
    Haha va skönt för dig :D Själv är jag så trött på dessa förbannade sd Flört Ja iaf de som gör ont, de som bara spänner gör inget.
    Hihihihihi Solig   Ni får påminna mig när jag kommer och klagar på att det gör ont
    Förhoppningsvis gör de inte ont förrän på förlossningen Flört Så va det för mig i min frra graviditet, ja de sp'nde ju som sjutton när jag va ute o gock men gjorde aldrig ont förrän på väg in nu moler det varje dag som mensvärk.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2