BF November,2010 DEL 2
Rosen skrev 2010-10-05 08:51:37 följande:
min minsta e oxå tvilling det sägs att tvillingar har 2 personligheter o det kan stämma på min son. o ofta väldigt barnsliga till sättet. o charmar alla
Envis och långsint med! Ingen lätt människa att leva med, beundrar sambon som har psyket att leva med mig! Men han är envis med och ger sig inte, tur det för annars hade jag kört över honom och tappat intresset. Men jag är inte så mot vänner! Bara den närmsta! Här är dom onda förvärkarna ett faktum. Det trycker så jäkla ont nedåt bäckenet varje gång jag får SD och det får jag med jämna mellanrum. Bara att inse att det kommer vara såhär nu dom närmsta veckorna. *suck*
Nästintill deprimerande......
Ryggen gör ju helsikes ont men det är värst om jag går ut och går så jag har passat på att göra lite andra sysslor, så länge jag inte dammsuger eller moppar golv så är det inga problem. Men imorgon ska vi ta oss till öf.

Annars finns det mesta här.
Ja iaf de som gör ont, de som bara spänner gör inget.
*ironi*
Jag har faktiskt köpt två set, en i 50 och en i 56. Men de va inte planerat utan råååkade bara glida förbi dem på hm
*ironi*
Jag har faktiskt köpt två set, en i 50 och en i 56. Men de va inte planerat utan råååkade bara glida förbi dem på hm 
Ja iaf de som gör ont, de som bara spänner gör inget.
Ni får påminna mig när jag kommer och klagar på att det gör ont
Så va det för mig i min frra graviditet, ja de sp'nde ju som sjutton när jag va ute o gock men gjorde aldrig ont förrän på väg in nu moler det varje dag som mensvärk.