Annizsj skrev 2010-11-13 21:41:49 följande:
Va trist att hon inte ens behagar slänga iväg ett sms, det är ju personligare en ett meddelande på facebook! Jag är väl en av de få som inte har facebook. Det är säkert jättebra för att hålla kontakt med många. Men jag tycker det blir så stressigt och pratar heller i telefon eller sms:ar.... Jag är verkigen inte omodern (eller är jag haha), men känner att jag inte har den tiden...sitter på FL nästan enbart kvällar när barnen sover. När sjutton skulle jag då hinna med facebook?
Hure funkar det annars att vara trebarnsmamma? Hur gamla var nu dina äldre pojkar?
ja faktiskt! visst håller man kontakt via facebook o det e jättebra men oftast blir det så ytligt där o opersonligt.
men jag tycker att barndomsvänner faktiskt kan kosta på sig lite mer än en kommentar med ett grattis på facebook...
haha jag tror att du tids nog oxå kommer skaffa facebook

vänta du bara haha
nu har jag inte alls mycket tid över till datorn när lilleman e född så nu får jag ta o passa på när han sover någon annanstans än i min famn
annars funkar det faktiskt jättebra med att vara 3 barns mamma. mannen e ju hemma om dagarna än så länge så han gör det mesta här hemma, lämnar o hämtar barn, lagar mat o sticker o handlar. jag har ju mest nicco hos mig. jag låter mannen sova på nätterna så tar jag nicco sen vid 7 tiden så lämnar jag över honom till mannen så jag får sova resten av morgonen o inpå förmiddagen. det e ganska skönt!
pojkarna är 4 och 7 år gamla så de sköter ju sig rätt så mycket själv.
som idag skulle mannen iväg på morgonen så jag fick ta nicco o vi somnade båda 2 o fast pojkarna var vakna så väckte dom inte mig utan gick ner o fixa sin egen frukost o kollade på tv. sen vaknade jag vid 10.30 ca
Marinero skrev 2010-11-13 21:43:30 följande:
Ja är man gamla o nära vänner förväntar man att höra mer än ett grattis via fb!
Annizsj: men gud så söt han är Viggo! Och vilken fin mage

ja känns inget roligt när man glider ifrån varandra....