Belavon skrev 2010-07-24 16:12:44 följande:
Vad kul att höra att ni är nöjda. Vi kommer nog köpa en ny och de verkar bara ha "vanlig" sits. Jag gillar att det är en sittdel som man kan fälla helt plant och använda mjuklift i första halvåret-året. Men tydligen på de nya vagnarna som är billigare, följer inte regn- eller insektskydd med. Så det blir nog att se till att man har alla tillbehören man behöver.
Ja.. de som är bra med den nya vad jag sett är att dom (redan förra året) har en större suflett.. det har jag saknat lite på min, men inget som inte gått o fixa.
Jag har ingen erfarenhet av mjuklift, men det som var bra med hårdlift var at vi kunde använda den som resesäng i början oxå

Men det kanske går med mjuklift med.. man spar ju in några hundralappar på det oxå
Tycker det är jätte dumt att inte regnskyddet följet med, med det kanske är för att man kan avnända fler varianter på den nya modellen än på den ergonomiska. Sen är det ju så att förut följde det oxå med adaptrar som man satte i babyskyddet.. nu finns dom på babyskyddet när man köper det ist.