BF November,2010 DEL 2
här är en till med ont i ryggen.. men imorgon ska jag o maken fira vår 2a bröllopsdag imorgon på spa med terapibad o massage
så jag ska inte klaga.. hoppas det ska gå bra o ligga på mage bara, är inte så stor än.
här är en till med ont i ryggen.. men imorgon ska jag o maken fira vår 2a bröllopsdag imorgon på spa med terapibad o massage
så jag ska inte klaga.. hoppas det ska gå bra o ligga på mage bara, är inte så stor än.
här har det skrivits på ordentligt
Har som sagt varit på spa idag.. vi fick bodyscrub, teapibad o massage.. inte helt fel. Dottern var med sin gammelmoster o gammelmormor under tiden
Till middag vart det 3 rätters på Jensnes Böfhus.. gottigott.. fast min man orkade typ ingen efterrätt så jag glufsade i mej nästan 2 efterrätter, haha
ang tid på bb så tror jag det är 2-3 dygn man får stanna i sthlm.. iaf på danderyd. fast vi blev kvar 5 extr dagar eftersom jag hade högt bt från HF.. dom vågade ju inte skicka hem mej förrän dom såg att BT börjat gå ner o stabiliseras. Hoppas på en bättre förlossning denna gång.. men det finns ju inga garantier. SKa nog testa tens denna gången iaf..
Jag funderar på att sy en åkpåse till babyskyddet... vad tror ni ät varmast.. immiterad lammfilt el flecce? Får se om jag får "rumpan ur" ![]()
Nu har vi varit o kollat på en BT Dublin 2010.. tyckteden var precis samma som den vi set på blocket.. vi gick in på Babyland oxå o tittade på EasyWalket, men den var mycket tyngre o hade mindre varukorg som var svårare att komma åt. Så nu har vi bestämt att vi ska betsälla en Carena Double Swing på barnens hus.. blir väl att vi pratar med kvinnan i butiken när vi kommer tillbaka från landet. Vi åker nämligen imorgon, men det känns skönt att ha bestämt sej.. jag stressar upp mej så mycket med allt vagntänkande, hehe.
Vi kommer nog välja en med svarta sittdelar o en grå liggkorg ![]()