Bebis050810 skrev 2010-11-12 21:43:06 följande:
Är HELT slut nu efter denna dagen med all bak, städ o matlagning!! ryggen värker som f-n och är sååå trött!!! måste snart hoppa i säng, men vill se Idol sen... får se om jag håller mig vaken, borde ju sova iochmed att det kan sätta igång när som lixom...
samma här... tror man tagit ut sig lite väl mkt idag

men men på´t igen imorgon hihi
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-12 21:50:04 följande:
Ojoj vilken härlig kväll jag haft med barnen :) Dansat till idol som en galning och ena dottern drar mig i händerna, den andra kramar om magen och den tredje skiten dansade mellan benen och bonussonen satt i soffan hos sin far och garvade åt oss, Kände världens hugg i magen och efter ett tag så kollade jag magen i spegeln. Oj vad den har sjunkigt helt plötsligt och det påminner mig om dagen innna jag födde min nr 2a då var det precis så här med att magen helt plötsligt sjunkigt, märkte även att det blivit super svullet mellan benen.. Är nästan säker på att något kommer hända i natt eller imorgon fast bara för det så händer väl inget såklart..
Färdknäppen skulle väl ge min gubbe en glad mun men jag har ta mig tusan ingen lust alls, känner mig bara så trött och trist och tanken på färdknäppen gör mig matt haha..
det där svullna har jag oxå känt! :-O kan det vara ett tecken på att det börjar närma sig? blir lite paff varje gång jag står i duschen eller torkar mig efter toabesök.. känns som det är dubbelt så stort haha
kicki; åh vilken underbar bild!!! stolt storebror =)
Barnen är mitt liv skrev 2010-11-12 22:24:40 följande:
Mina älskade barn <3
åh vilka fina barn du har!!! o snart en till =)
Maddie72 skrev 2010-11-12 22:59:40 följande:
Hej tjejer!
Idag tog det en annan liten vändning. Elsa har varit på Neo hela dagen, pga det där POX-testet de gör i hand och fot. De värdena stämde inte överens och hon har varit inkopplad med sladdar hela dagen för att kolla vad som är fel. Jag har lipat och varit utom mig. Hon är kvar där i natt men mest för säkerhets skull och ytterligare tester ang blodvärdet som var för högt och PKU-testet. Vi får hoppas att det stämmer som de säger att det egentligen är bra och att de gör allt det här för säkerhets skull. Jag är ju lite orolig eftersom det har med hjärtat att göra - tänker på min diabetes och de fel på hjärtat som kan bli i och med det. I morgon får vi förhoppningsvis komma tillbaka på vanliga BB.
åh vilken pärs för er! skönt att de är så noggranna o inte lämnar något åt sidan!! hoppas ni får komma tillbaka till BB imorgon!