BF November,2010 DEL 2
Jadu barn i all ära vad roligt man kan ha åt deras kommentarer, har nog flera sidor jag skrivit om barnens roliga kommentarer genom åren..
godmorgon tjejer! haft en ganska bra natt.. förutom att jag lärt mig att när jag vaknar MÅSTE jag gå upp o kissa o inte somna om.. för när jag vaknade nästa "pass" var blåsan så sprängfylld att jag knappt kunde ta mig upp ur sängen.. fy fan va ont det gjorde!!!
idag är det fönsterputs och storstäd som står på agendan! ha en bra dag!
finns många bra salvor men det bästa (vad jag har hört) är den egna bröstmjölken som är läkande på så många sätt.. plus att bäbis slipper få i sig ämnen från olika salvor.. även om de ska vara ofarliga
hoppas det läker bra snart iaf helen! måste göra helvetiskt ont!!
måste vara skitjobbigt att inte få njuta av det härliga i amningen o närheten!! har de här salvorna lite bedövande effekt oxå, kan man hoppas?
ja här är det defintivt en "risk" för december eftersom jag har bf 25 nov =)
Ha ha ha... försökte precis måla tånaglarna... så snyggt det blev.. INTE.. hahaha
barnen i mitt liv; jag har haft cravings o har fortfarande på olika citrusfrukter o andra "friska" frukter.. började med citronvatten som var det enda som hjälpte mot illamåendet, sen gick det över till jordgubbar o nektariner.. men nektarinerna fick INTE vara mogna, utan hårda som äpplen haha.. o nu e det grape o clementiner för hela slanten!
du då?
de behöver inte synas utanpå utan kan sitta precis innanför hålet så att säga o det kan helt enkelt varit en sån som brast.. borde inte vara nåt farligt.. du har ju inte ont! du får se om det kommer mer eller stannar av..