NoahLeah skrev 2010-11-28 09:07:39 följande:
Småklumpar, lite som gelé, brukar ha detsamma när jag har mens. Har ingen värk i magen men haft huvudvärk i 5 dar snart o lätt yrsel.

nica83 skrev 2010-11-28 00:32:24 följande:
Vad tycker ni om namnen Tilde och Matilda? Är de lika varandra? Vår dotter heter ju Matilda och nu får vi höra av släkten att det är likt Tilde som föddes strax innan av en nära släkting. Tanken slog oss aldrig faktiskt då vi hela tiden haft Matilda som en av våra flicknamn och när hon kom så var hon en Matilda. Men det känns ju trist om andra får negativa tankar om namnvalet

Jo men visst kommer avslaget klumpvis ibland, det gör det på mig iaf. Antar att det är normalt.
Rosen- Vilken sötis han är!!
nica83 skrev 2010-11-28 00:32:24 följande:
Vad tycker ni om namnen Tilde och Matilda? Är de lika varandra? Vår dotter heter ju Matilda och nu får vi höra av släkten att det är likt Tilde som föddes strax innan av en nära släkting. Tanken slog oss aldrig faktiskt då vi hela tiden haft Matilda som en av våra flicknamn och när hon kom så var hon en Matilda. Men det känns ju trist om andra får negativa tankar om namnvalet

Jag tycker inte att det är så lika, hade det varit Tilda och Matilda hade det ju varit mer likt varandra men sen spelar det ju ingen roll, man ska välja det namnet man vill!! annars kommer man ju bara ångra sig hela livet.