Bebis050810 skrev 2010-08-21 15:06:14 följande:
Jag är bara deppad deppad deppad!!!!!!!! gråter o städar! kul! Sambon är så elak, säger att jag är så tråkig hela tiden, att jag aldrig vill hitta på nåt!!! men jag är ju så trött! har barnen hela dagarna själv, hemmet att pyssla om, matlagning, gravid, dåligt järnvärdet............ hur ska jag orka??? skriver in mig på psyk snart, faktiskt! jag menar allvar!!
Sen tycker iaf jag att vi gör saker.......
Han har ingen medkänsla alls, bryr sig inte ett skit i att jag är gravid och trött!
FAN för karlar!
Förstår att du är trött och less på att alltid göra allting. Hjälper han aldrig till med barnen? Nattar? Leker med dem? Gör saker ensam med dem? Jag skulle bli totalt slut om jag fick göra allt. Så förstår dig verkligen! HUr tror han att det blir när nästa kommer? Då behövs han verkligen! Kan din mamma hjälpa dig då? Några syskon/vänner som kan komma och hjälpa dig så att du får vila lite?
Varför kunde inte de få bära på barnet någon gång? Åh så ynkliga de skulle vara. Det är som om de tror att man varje gång blir mer och mer tålig. Så är ju inte fallet riktigt. Kan inte säga att jag blir särskilt uppassad här hemma. Bär barn, jagar barn, lagar mat, städar, ränner hit och dit. När en vän var här med sin dotter som är jämngammal med Viggo fick jag inte lyfta en stol där ute....så fort jag sprang sade hon SITT NER! Önskar att mannen kunde säga detsamma....men icke!
Men nu sitter jag faktiskt här helt själv...känns jättetomt! Vill vara i stan med dem nu! Försöker plugga, men inte mkt går in.....blä!