popcornplaya skrev 2010-06-11 08:07:26 följande:
Jag och sonen vaknade imorse av att en av hans leksaker började sjunga "imse vimse spindel" helt av sig själv.... Spöken kanske
Nu är det 4 dagar kvar tills jag får se bebis nästa gång och 10 dagar till könsul.... Läääängtar!
brukar bli så när saker o ting går på batterier..
NoahLeah skrev 2010-06-11 07:39:52 följande:
Vi har inte heller några föräldrar i närheten, de har ca 3 timmars bilfärd till oss så det känns lite stressigt inför förlossningen. Har ju svåger hyfsat nära men de ska ju ha barn i september så vet ju inte hur pass lägligt det är att ringa dom. *s*
Förhoppningsvis får man förvärkar en el ett par dagar innan så de hinner åka upp annars får sonen följa med oss in i taxin så får de hämta upp han senare. Känns lite rörigt alltihopa. *s*
Jo om de vore så bra ändå o ha förvärkar någon eller ett par dagar innan =) här e bebisarna ute på ett par timmar, har vä ca 40 min bil resa in till bb bara, men värkarna brukar avta i bilen som tur e.
O va hinner man på ett par timmar? ringa runt till folk o de ska försöka ta ledigt från jobb o sätta sej i bilen direkt..
Ja o min sambo pratade om detta här om dagen o vi sa det, i värsta fall får ungarna följa med om vi inte kommer på något eftersom allt går så fort..
Men bara tanken på att min sambo inte skulle vara med under förlossningen skulle inte alls kännas bra..