• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Kinne79

Trevligt med en ny tråd!

Vi är nog dock ett par stycken som kommer vara kvar till i december

• Maddie72

Hittat hit jag med. Har igen aning om varför jag fortfarande sitter uppe. I säng med dig Madde!! =)

• Frogster

Åh, smart att göra ny tråd!
    Som redan sagts av flera så är det ju såååå mycket smidigare att "trådägaren" faktiskt är aktiv!

Hoppas det är bra med er alla!
    Själv har jag varit lite ilsevilse över helgen men ska försöka ta igen det =)

• NoahLeah

Hejsan,  nu har jag hittat hit också.
    Är i vecka 12 nu (11+3) och är fortfarande konstant trött, fler i samma sits??

• mzetterblad

Idag har jag bokat RUL :)
    27/5 gäller det! =)

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • kicki08

Hej tjejor

Har rejäl ångest idag. Ska till Örebro på kurs mån-to. jag som aldrig varit borta från Theo en enda natt ens. hua!

• frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:32:08 följande:
    Hej tjejor Har rejäl ångest idag. Ska till Örebro på kurs mån-to. jag som aldrig varit borta från Theo en enda natt ens. hua!
    Usch förstår dig! Jag kommer va ifrån Olivia aug-sept när jag ska jobba en sväng. Fyra dar på raken blir det!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • kicki08
    Nä det känns inte bra alls... usch...
    Det värsta är att Theo är på god gång att börja gå oxå. Han tar ett par steg och sen sätter han sig ner på huk. Men när som helst känns det som.
    Och tänk om jag missar det när jag är borta!!
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-03 08:37:42 följande:
    Nä det känns inte bra alls... usch... Det värsta är att Theo är på god gång att börja gå oxå. Han tar ett par steg och sen sätter han sig ner på huk. Men när som helst känns det som. Och tänk om jag missar det när jag är borta!!
    Ja det är sånt jag är rädd för att jag kommer missa Just första stegen och sånt som kanske kommer komma just då när jag ska jobba.
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2